Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Chanelish

tiistai 17. elokuuta 2010

Chanelish



En tiedä teistä, mutta mulle "aina silloin tällöin" vaateostosten jälkeen käy niin, että vaate roikkuu hengarissa ties kuin pitkiä aikoja ja minä mietin, "mitä ihmettä mietin tätä ostaessani". Joskus kuitenkin homma käännähtää omassa päässä ja vaatekappale saa happy endingin. Tässä yksi niistä.

Musta ja vaalean sävyt ovat mun vaatekaapin perusvärejä. Jos ottaisi sellaisen yleisvilkaisun sinne, juuri muuta ei näekään. Tämä kuukausia mummoneuleelta tuntunut (en ymmärrä, mitä sille tapahtui matkalla kaupasta kotiin) neuletakki on käännähtänyt päässäni varsin sivistyneeksi neuleksi, joka menee niin farkkujen, kuin suorienkin housujen kanssa. Lisäksi, mun mielestä siinä on jotain aavistuksen Chanelmaista :) 


Kesällä valkoisten pellavahousujen kanssa. (Nyt ON vielä kesä, onhan?)
neule: olsen, housut: vila, kengät: tamaris

Ei muuta :)
Nyt taas töihin!


Tunnisteet:

15 kommenttia:

17. elokuuta 2010 klo 8.27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minä olen aikamoinen harhaostelija, moni kaupassa kivalta näyttänyt ei enää tunnu omalta kotona. Sitten palautan. Tuo on kyllä sivistynyt, ihan kuten sanoit!

 
17. elokuuta 2010 klo 9.05 , Blogger ania kirjoitti...

Joskus käy niin, että kotona ihmettelee... Kannattaa antaa vaatteelle aikaa, jos se kuitenkin on puhutellut ostohetkellä. Siinä vaiheessa kun kyllästyt tuohon neuleeseen... laitanpa sulle osoitteeni, mulla olisi käyttöä. Kaksi ihmistä osaa ostaa mulle vaatteita, (kumpikaan ei todellakaan ole mieheni) sinä sopisit kolmantena jengiin, niin varma tapaus ;)

 
17. elokuuta 2010 klo 9.45 , Blogger heini kirjoitti...

Hoh, mulle käy nykyään useasti niin, että se joka tuntui kaupassa niin kivalle, juuri oikealle, tutuukin kotona ihan vieraalle ja ei sopivalle. En tiedä mistä moinen johtuu. :)
Tosi kiva asukokonaisuus! Asiallinen neuletekki, mutta noiden pellavahousujen kanssa, ei liian asiallinen. :D Tykkään!
Ja noi kengät on IHANAT! <3

-Heini-

 
17. elokuuta 2010 klo 9.57 , Blogger Katariina kirjoitti...

Sehän sopii sulle tosi hyvin, kiva että löysit sen uudestaan. =D

 
17. elokuuta 2010 klo 10.02 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anonyymi: itse olen aika kehno palauttelija...

Ania: hauska kuulla! Meillä ilmeisesti kokokin samaa luokkaa. Täytyisi pitää sellaiset keskinäiset kierrätyspippalot. Saisi paljon uutta kaappiin :D (ps. meillä mies ei edes yritä ostaa mulle vaatetta - hyvä niin)

Heini: sanos muuta, eikö olekin outoa!! Tää neule on töissä esim just hyvä. Ei yli, eikä ali :)

Katariina: eikö? Kaikkea ei aina heti kannata hylätä ;)

 
17. elokuuta 2010 klo 11.37 , Blogger Krista kirjoitti...

Voi, mulla on niin paljon vaatteita jotka kotiin päästyä eivät olekkaan enää niin mieluisia... Paljon myös tilaan vaatteita ja palutukset jää tekemättä. Itse sorrun useimmin juuri niihin aletuotteisiin, että kyllä mä varmasti tätä käytän kun on niin halpakin, heh!

 
17. elokuuta 2010 klo 13.35 , Blogger PaaPii kirjoitti...

Minä tykkään!! Vois hyvin käydä mun vaatekaappiin.Ihana vintagehenkäys siinä on mutta ei minusta yhtään mummomainen!

 
17. elokuuta 2010 klo 13.46 , Blogger Teija kirjoitti...

Hei sinä tyylikäs nainen! Näyttää ihan valtavan hyvältä!

Mutta juu, tiedän tuon tunteen. Ihan äskettäin katselin vaatekaappia sillä silmällä, että jaksaiskohan sitä ihan kirpparipöydän varata. "Myydään käyttämättömiä vaatteita pilkkahintaan!" vois olla hyvä slogani!

 
17. elokuuta 2010 klo 13.53 , Blogger ANNAO kirjoitti...

Minulle on käynyt noin myös pari kertaa, mutta vahingosta viisastuneena olen jättänyt vaatteet kaappiini odottamaan hetkeä milloin ne olisivat taas ok.

Kaunis neule, sopii sinulle niin hyvin :)

 
17. elokuuta 2010 klo 15.39 , Blogger Heli kirjoitti...

Minä ostin just tänä kesänä lapsen rippijuhliin mekon joka näytti niin kivalta kaupassa ja sitten kotona ei ollenkaan..... mutta aikaa oli kulunut jo ihan liikaa joten tuollapa se nyt sit roikkuu. Tuo neule on kyllä minusta ihan hyvä sulle ja tyylikäs. Mutta noi kengät, ne vasta onkin iiihanat!!

 
17. elokuuta 2010 klo 16.17 , Blogger Johanna kirjoitti...

Oikein kauniilta ja tyylikkäältä näyttää!

 
17. elokuuta 2010 klo 19.20 , Blogger Rilla kirjoitti...

Krista: halpa on paha. Ja se ajatus, että "no, käytän jos käytän - eihän tää paljoa maksa" :D

PaaPii: ihan totta, vintagehenkäys on aika oikea sana.

Teija: voisin melkein osallistua tuohon minäkin... jokunen saattaa olla. Kaupassa olen luulut hetken olevani joku muu...

ANNAO: se on hyvä periaate

Heli: heh, no, ehkä sillekin vielä löytyy aika ja paikka - jos marinointi parantais??

Johanna: kiitos :D

 
18. elokuuta 2010 klo 10.03 , Blogger Teija kirjoitti...

Heippa taas, ottaisitko vastaan tunnustuksen? :)

 
18. elokuuta 2010 klo 17.25 , Blogger Merja K kirjoitti...

Minulle kävi ennen noin usein, mutta nyttemmin olen skarpannut :) Ja uusin lupaus itselleni on, että en osta yhtään uutta vaatetta ennenkuin vaatekaappi on läpikäyty kokonaan ja siivottu perusteellisesti. Hmm, mitähän tuli luvattua ;)

 
18. elokuuta 2010 klo 19.07 , Blogger Rilla kirjoitti...

Teija; kiitos, ottaisin :)

Merja K: hurjan lupauksen olet tehnyt!!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu