Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Farkkua!

keskiviikko 25. elokuuta 2010

Farkkua!




Ihan ekana. Vinkkinä kaikille naisille, jotka eivät halua "turhien" yksityiskohtien näkyvän kuvissa... Ylivalotus! Kyllä häviää silmäpussit ja juonteet :D


Toinen juttu. Ostin farkkutakin. (Alesta, seliseli). Ja nyt mietin, kuin täydellisen epämuodikasta se mahdollisesti on ja olenkohan jämähtänyt jonnekin menneille vuosikymmenille. Mutta se vaan kutsui mua siellä kaupassa, oli vielä Bandoleraa - ihan laatutavaraa olevinaan siis.


Farkkutakki ja huivi: Bandolera, sammarit: Vero Moda, paitis: InWear


Huivi myös lähti mukaan.. Kotona vasta levittelin huivin auki ja löysin ihkun kuvion...




Huh, selkeä takauma jostain! Mutta toisaalta, mun silmään tää farkun, ruskean ja valkoisen yhdistelmä vaan sopii niin hyvin. Käytän siis, kaikesta huolimatta, ihan surutta!




Kiitos kaikille kannustavista kommenteista tämän ikuisen juuriongelman kanssa. Jos tämän päivän jälkeen musta ei näy yhtään kasvokuvaa, huominen kampaajakeikka ei mennyt ihan putkeen. Mutta, kuten alla näkyy, JOTAIN tälle asialle on nyt tehtävä. Piste.


Tunnisteet: ,

13 kommenttia:

25. elokuuta 2010 klo 21.09 , Blogger Marja kirjoitti...

Ylivaloitus - loistava keksintö! :D Toinen miltei yhtä hyvä on hieman (siis ei liikaa) tärähtäneet kuvat ;)) Hyvältä näyttää tuo farkkurotsi! Eikä toi tyvikään hei nyt vielä ihan kaamee ole... huomisia kuvia anyway suurella mielenkiinnolla odotellen :D Mistä tulikin mieleeni, että taidanpa vetästä kans tyveen väriä.. ihan kotona nääs, pakko säästää jossain...

 
25. elokuuta 2010 klo 21.14 , Blogger Viivu kirjoitti...

Mihin me jouduttais ilman ylivaloitusta! Se toimii aina! Ja juurikasvu, se tulee aina! Itse olen kans ihan farkkutakkivuosituhannelle jämähtänyt, ja kaapissa odottelee yks ihana uus, joka JUST IHAN KOHTA mahtuu päälle...

 
25. elokuuta 2010 klo 21.22 , Blogger Rilla kirjoitti...

Marja: jep, täräyttely toimii myös. On vaan taitolaji täräytellä sillai "vähän"! Saas nähdä, mitä huomiselta seuraa. Huh.

Viivu: farkkutakit on NIIN hyviä. Ainakin kaikille meille kolmekymppisille (ja plus mun tapauksessa), jotka haluaa elää menneitä aikoja uudelleen. Ite päätin ostaa ton just sopivan :)

 
25. elokuuta 2010 klo 21.41 , Blogger ania kirjoitti...

Ylivalotus, joo-jep. Toinen idea on kuvata pimeässä ilman salamaa, lopputulos vaan on katsojalle vähänpuhuva. Ei ole farkkurotsi epämuodikas. Mulla on ihan saman näköinen ja värinen kuin ostamasi, mun on InWearin ja se on kyllä vanha. Olen säästänyt, kun tiesin, että tulee taas muotiin.
Ostin vuosi sitten mustan kaulahuivin, jossa pieniä valkoisia 'kukkia'. Maksoinkin siitä aika paljon. Kun oioin sitten niitä ryppyjä, ne kukat oli kuollu: ne olikin pieniä valkoisia pääkalloja. Siitä tuli yksi mun ehdoton lempparihuivi. Voin olla salakovis.

 
25. elokuuta 2010 klo 22.00 , Blogger Heli kirjoitti...

No hei, mää opettelen heti noi valotukset sit siellä valokuvauskurssilla.

Toi farkkutakki on musta just hieno. Oikein hyvän värinen. Eikös ne oo nyt ihan muotiakin..?

Ja vielä tosta sun tukasta: mun mielestä on just kivan näköistä kun vaalean tukan juuri tuollein näkyy. Mä olen oikeastaan ajatellu että se kuuluu asiaan, siis en osaa selittää.. mutta mun mielestä tuo ei näytä pahalta ollenkaan. Mun mielestä on paljon kauheempaa kun tummassa tukassa näkyy vaalea juurikasvu, kuten mulla alkaa just kohta näkymään...

 
25. elokuuta 2010 klo 22.05 , Blogger Peikkotyttö Hanna kirjoitti...

Tosi hyvin sopii yksiin farkku ja ruskea. :)

 
25. elokuuta 2010 klo 22.19 , Blogger Aamunkukka kirjoitti...

Mun naamaan ei enää tepsi ylivalotuskaan;-) tarvitsisin kunnon meikkaajan käsittelyn ennen kameran eteen astumista=D. Mutta onneksi voin ihailla teidän muiden rohkeutta ja tyyliä. Farkkua ja ruskeaa, tykkään! Huivit ovat yksi lempiasusteitani,hyvä kun muistutit. Pitääkin kaivella (taas) noita laatikoita..

 
25. elokuuta 2010 klo 22.27 , Blogger anna kirjoitti...

mulla on kanssa juurikasvukriisi. tähän päivään asti hiukset oli melko hyvät, mutta kun huomenna on edessä viikon reissu ystävien luokse, niin jotenkin se juurikasvu pompahti aamulla silmään.. ja häiritsi ja häiritsi. nyt istun sitten väri päässä (joo-o, otin riskin ja värjäsin ekaa kertaa varmaan kymmeneen vuoteen itse). toivottavasti ei mene kovin pieleen...

 
25. elokuuta 2010 klo 23.58 , Blogger ValkoisenVerannan Sanna kirjoitti...

Heippa täältäkin!

Ja kappas, kun se juurikasvu vaivaa minuakin - oikein hävettää, apuva, en vain ole ehtinyt kampaajalle, pitää ehkä koittaa itse värjäillä, apuvax10:)

Oikein mukava idea tuo ylivalotus, mahtaiskohan saada ihan live elämäänki mukaan? Taidan tarvita kyllä jonkun silmäpussi poistojutskan tuon hiusvärin lisäksi:)

Oikein on kaunis asu ja farkkutakkihan on ikuisesti in mode, tai no, mää kun on täältä maalta niin luulisin ainakin niin. Mutta yhtä kaikki, huivi ja takki sopivat hienosti yhteen niin ja housut kanssa:)

 
26. elokuuta 2010 klo 0.10 , Blogger Rilla kirjoitti...

Ania: vai kukkasista pääkalloiksi :D Hauska kuulla, että muillekin sattuu näitä! Jos seuraavat kuvat tulee täältä päin "pimeässä ilman salamaa" - tilanne ON paha.

Heli: mun mies sanoo ihan samaa (juurikasvusta) - että on parhaimmillaan hänen mielestään just ennen kampaajalla käyntiä... Hmmm.. No, ehkä nyt on menty ainakin sentti liian pitkälle.

Peikkotyttö Hanna: Kiitos :)

Aamunkukka: huivit on niin mukavia. Mun laatikot suorastaan tursuilee eri tarkoituksiin käytettäviä huiveja! Tykkään kovasti.

Anna: kuin kävi?? Itse en ole uskaltanut värjätä hiuksiani itse - veikkaisin 15 vuoteen enää...

Sanna: sun ylivalottuneita kuvia täällä nyt odotellaan. Toinen vaihtis on ottaa niitä tosi kaukaa ;) Ja kyllä tässä on useampi vakuutellut, että farkkutakit on tavallans ihan muotia! Pidetään se.

 
26. elokuuta 2010 klo 9.49 , Blogger Teija kirjoitti...

Mulla on hei samanlainen farkkutakki jossain kaappien kätköissä, mutta enpä oo muistanu käyttää koko kesänä! Hih, onneks ei oo vielä myöhästä!

Huivi on myös kiva!

 
26. elokuuta 2010 klo 15.31 , Blogger Suvimarja kirjoitti...

Minäkin hommasin farkkutakin tälle syksylle, ja tykkään :)
Tsemppiä kampaajakäynnille, minäkin suosittelen niitä raitoja, ja jos laittaa tummaa sekaan niin raitojen sävyn ja paksuuden pitää olla just oikea, pitäis onnistua jos on ammattitaitoinen tekijä :)
Sitten vaan aina tyviraitoja jatkossa vaalealla, niin ei tarvii kovin usein värjätä :)

 
26. elokuuta 2010 klo 17.53 , Blogger Petriina kirjoitti...

Heipsan. Olen käynyt jonkun kerran lukemassa ja ihailemassa korujasi :-)

Oma kampaajani värjää tyvikasvun tummaksi, tyven kuulemma kuuluu olla sellainen tummempi ( mutta se mun oma rotanväri ei kuitenkaan kelpaa, heh ) , tiedä sitten.

Ja ainakin New York oli pullollaan farkkutakkeja keväällä 2009, eli kyllä ne ovat kohta täälläkin muodissa :-) . Ostamasi huivi on muuten oikein kiva !

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu