Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Oon mikä oon.

sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Oon mikä oon.

Tässä kohtaa sunnuntaita minä rupean aina miettimään maanantaita. Mitä mulla on töissä ohjelmassa, mitä pitäis muistaa tehdä, ottaa mukaan... Miten lasten vaatteet, tavarat. 
Ja sitten - en tee mitään. Sillä seurauksella, että joka ikinen maanantaiaamu on hirveä hässäkkä. Tukka putkella paikasta toiseen, etsin tavaroita, kaivan kaapista itselleni vaatteita ja totean niiden tarvitsevan silitystä, kuskaan lapsia, ja ... ja ... Jonka jälkeen olen valmiiksi pinna piukealla töissä just ja just ehkä ajoissa. Mutta, kaiken tämän olen jotenkin oppinut hyväksymään itsessäni. Plus ajoittain aina yritän parannusta :D


Uskokaa, tai älkää, mutta tämänkin ajatuksen sain tungettua koruun :D 
Olen se, joka olen. Ego sum, qui sum. Laatta on roikkunut laatikossa valmiina jo jonkun aikaa ja aamulla kahvitellessa sain sen näperrettyä kiinni toiseen puoliksi valmiina olleeseen koruun.


En nyt tiedä, sopiiko tämän aatoksen tunnelmiin korun värimaailma, mutta nää on jotenkin niin herkut sävyt, vaikka vaaleanpunaista mulla ei missään olekaan.
Ruusukvartsia, valkoista jadea ja vuorikristallia. Ja tietty hopeaa.


Tällä kertaa (olen siis muuntautumiskykyinen) lisäsin tähän pienen lukon, saan sen halutessani kaulaan kaksin kerroin. Saas nähdä, tuleeko käytettyä näin.


Muutaman kerran multa on kyselty, miten nää mun korut kestää lasten käsittelyssä - tarkoittaen kait sitä, että lapsi nykii korua äidin kaulassa. No, meillä on tämä lujuustestaus suoritettu perheen kovakouraisimman henkilön toimesta. Hyvin kestää :D




PS. Kiitos ihan hirmu paljon mukavista kommenteista ja viesteistä edellisen postauksen koruun liittyen. Lämmittää mieltä :)

Tunnisteet:

20 kommenttia:

26. syyskuuta 2010 klo 14.31 , Blogger Valloittava valkoinen kirjoitti...

Oi miten kaunis koru ja teksti hyvä!

Hyvää sunnuntaita!
Anu

 
26. syyskuuta 2010 klo 15.38 , Blogger Piia kirjoitti...

Ihastuttava koru, hurmaavan värinen.
:D sama homma täällä, yöksi pitäisi töihin ja tehtävää vaiks kui mut ei huvita :P

 
26. syyskuuta 2010 klo 16.49 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihana, kauniit värit. Sun aamut muistuttavat kovasti mun aamuja. Mulla vielä liikkuva työ, aina ei edes muista minne piti olla menossa :)

 
26. syyskuuta 2010 klo 17.31 , Blogger Mannukka kirjoitti...

Noin se menee, mulla alkaa arjen asiat pyöriä mielessä sunnuntaina siinä vaiheessa kun pitäis alkaa nukkumaan. ja arvatenkin, sen jälkeen ei ole unesta tietookaan...

 
26. syyskuuta 2010 klo 17.39 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Voiko sinulta tilata koruja? Ovat musta niin kauniita, ja tekstit tekevät niistä vielä parempia.
Blogisi on kiva, terkkuja Helsingistä!
Paukke

 
26. syyskuuta 2010 klo 17.46 , Blogger Heli kirjoitti...

Mistä sä Rilla näitä latinankielisiä juttuja oikein otat? Ootko lukenu kieltä? Nää on jatkuvasti vaan niin osuvia ja hyviä. Mä oon kyllä kade sulle tästä taidostasi saada aikaan näitä ihanaakin ihanempia koruja. Joo ja siis vaikken edes itse pidä koruja!!!

 
26. syyskuuta 2010 klo 17.51 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anu: kiitos. Oli mustakin hauska tuo teksti. Sopii meille kaikille :)

Piia: huh, sanos muuta. Mun ei sentään yöksi, aamuksi riittää, mutta tekemistä siinäkin.

Anonyymi: mun työpaikka on sentään toistaiseksi aina aamulla ollut samalla paikalla, sulla haastetta enemmän!!

Mannukka: hyvä, että muillakin. Mulla yöpöydällä aina muistikirja, että voi laittaa juttuja sinne ylös. Ei jää pyörimään mieleen.

Paukke: hauska kuulla. Juu, voi tilata, teen aina ehtiessäni :)

Heli: "mulla on lähteeni" :D No, eikai, ei tässä mitään sen suurempaa mystiikkaa ole kun netti ja aika.

 
26. syyskuuta 2010 klo 20.32 , Blogger Joana kirjoitti...

Ja taas aivan uskomattoman upea koru! Värivalintakin on just nappiin. Ole lempeä itsellesi!

 
26. syyskuuta 2010 klo 20.50 , Blogger Nina kirjoitti...

Hei! Kommentoinpa minäkin ensi kertaa. Olen lukenut blogiasi hetken, se on ihana. Ja tämä koru, se on todella kaunis.

En ole helmi-ihmisiä, mutta korusi ovat kyllä kauniita. Koruissasi viehättää lisäksi suuresti myös 'sanoma'. Olisi ihan saada tekemäsi korun jossa olisi jokin juttu omista pojistani, kuten koru jonka teit neljän äidille. Sellainen jota vielä osaisi oikeasti käyttääkin. NIitä käyttämättömiä kaulakoruja kun roikkuu tuolla naulassa jo tarpeeksi.

Mukavaa syksyä!

 
26. syyskuuta 2010 klo 21.02 , Blogger Sanna-Riikka kirjoitti...

Teet kyllä kauniita koruja! Ja osaat kirjoittaa aina niin oivat tekstit postauksiisi!

Hauska testiryhmä teillä kotona:)

 
26. syyskuuta 2010 klo 21.47 , Blogger MURUHUTTU kirjoitti...

Ihana blogi sulla!! Ja nuo korut on tosi kivoja! Voikohan niitä tilata...

 
26. syyskuuta 2010 klo 21.49 , Blogger Miia kirjoitti...

Loistava julistus! Nimim. toinen maanantaiaamulle paljon jättävä... :)

 
26. syyskuuta 2010 klo 22.26 , Blogger Virpi kirjoitti...

Ihana koru jälleen kerran. Ja toi teksti tuntuis just nyt sopivan niin hyvin minunki kaulaan roikkumaan :)

Maanantaiaamut oli minunkin pahimpia niin kauan kuin tein töitä ma-pe klo 8-16. Mutta nyt on hyvä lähteä töihin sillä kun lähden arkena aamuun, niin lähden ekana ja päivähoitohässäkät jää miehelle ;) Iltavuoroon mennessä ehtii rauhassa herätä ja etsiä kaikki tarvittavat jutut mukaan kullekin :) Tosin viikonloppuna kun joutuu lähtmän töihin niin 'kyrsii' kun muut jää kotiin...

Mukavaa uutta viikkoa ja tsemppiä huomiseen aamuun :)

 
27. syyskuuta 2010 klo 10.14 , Blogger Maati kirjoitti...

Äkkiä tulin katsomaan, kaikkea ihanaa taas on blogi pullollaan! Illalla paremmalla aikaa:)

 
27. syyskuuta 2010 klo 10.21 , Blogger Rilla kirjoitti...

Joana: Yritetään :D Ja kiitos!

Nina: ihan totta, ei helmet ole kaikkien juttu. Plus sitten on niitä koruja joita ei voi käyttää joka päivä - vaikka haluais :D Mulla suunnitteilla mm. paksuun nahkanyöriin tehty vastaava juttu itselle. Katsoo nyt kun posti tuo tarvikkeet, mitä saan aikaiseksi ;)

Sanna-Riikka: joo, tuo meidän heavy-testaaja on kyllä kovasti raju! Mutta sitäkin kiinnostuneempi.

Muruhuttu: juu, voi... Ainakin melkein "kaikkia". Sähköpostilla kannattaa kysäistä tarkemmin.

Miia: hyvä, että meitä on muitakin! PS. Olin ajoissa tänään!!

Virpi: vuorotöissä on puolensa ja puolensa. Samoin kun näissä "vakivuoroissa" :)

Maati: iltaisin on aikaa :D

 
27. syyskuuta 2010 klo 14.24 , Blogger muru kirjoitti...

aivan ihania koruja, ja kaunis koti!!

 
27. syyskuuta 2010 klo 15.30 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voitko tehdä/oletko tehnyt postausta miten näitä koruja tehdään? Kiinnostaisi itselläkin yrittää, joten mistä tilaat/ostat tarvikkeet yms.?

 
28. syyskuuta 2010 klo 12.23 , Blogger Merja K kirjoitti...

Tuo koru olisi juuri minun mieleen, sekä ajatukseltaan että väreiltään :) Ja sama probleema maanantaiaamujen kanssa, kamala härdelli aina!

 
28. syyskuuta 2010 klo 17.09 , Blogger Laura kirjoitti...

Se olisikin tärkeää itse kullekin - hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.. Aina tuntuu että on johonkin tyytymätön itsessään..

Kaunis koru tuli tästäkin! Ja toi äiti-lapsi -koru se vasta kaunis onkin... *huokaus*

 
28. syyskuuta 2010 klo 17.30 , Blogger Rilla kirjoitti...

Muru: kiitos :)

Anonyymi: olen tehnyt postauksen tuollaisen korulinkin tekemisestä. Tässä taitaa olla sen verran paljon työvaiheita, että kirjastosta/netistä löytyy parhaiten neuvot tähän hommaan :) Ja harjoittelemalla!

Merja K: mulla oli samanlainen tiistaikin. Milloin tää loppuu!?

Laura: sanos muuta. Ja kiitos :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu