Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Rillit ja röyhelöt

torstai 2. syyskuuta 2010

Rillit ja röyhelöt




Mulla ei ole missään vaatteissa röyhelöitä. Mulle tulee vaan niissä jotenkin sellainen sir-jotain olo. (Jos joku tahtoo, että tarkennan, mitä tuolla tarkoitan - en osaa)


Mutta nyt on röyhelöt. Päätin piristää muuten niin kovasti mustaa syksyistä vaatekaappiani .. tummansinisellä. Työvaate mulle - en osaisi tässä ihan shoppailureissulle lähteä. Miehen mielestä tais olla aika omituinen vaate :D


Voiko naista tällaisessa röyhelömekossa ottaa vakavasti (siis työmielessä)?


Ei ole jäänyt takaa auki, se vaan on "tollanen"


Jos naamioituu rilleihin ja nutturaan?




Uuuh... Ihan vakuuttunut en ole. Mutta varma fakta on, että silmälaseilla saa aina katu-uskottavuutta lisää. Sitä, että tasapainottaako ne röyhelöitä... no, en tiedä!




PS. Mulla ei ole m-i-t-ä-ä-n korua tän mekon kanssa. Kaulakoru on nounou, mutta rannekoru ehkä. Kenties korvikset? Korviksia en oo tehnyt aikoihin...

Tunnisteet: ,

21 kommenttia:

2. syyskuuta 2010 klo 20.06 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Silmälasit tekevät aina hyvän säväyksen! Sopivat sulle.

 
2. syyskuuta 2010 klo 20.09 , Blogger Aamunkukka kirjoitti...

Mulla on vähän samanlainen suhtautuminen röyhelöihin. Kaapistani löytyy yksi valkoinen Mexxin paitis, pienellä röyhelökoristeella, vaan vähiin on käyttö jäänyt;-) varmaan juuri samoista syistä kuin sinulla.

Nättihän toi mekkosi on-mä pukisin kokonaisuuteen vielä paksummat mustat sukkikset ja saappaat; mutta varmaan sisätöihin vähän liian kuuma vaihtoehto;-).

Sulla on tosi kauniit pokat, noi ovat ihan koru itsessään. Mäkin uusin sekä silmä-että aurinkolasit kesällä ja kyllä on ihania malleja nykyisin tarjolla!

Mukavaa loppuviikkoa!

 
2. syyskuuta 2010 klo 20.19 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anoyymi: ne on hyvä väline lisätä tekoälyä!

Aamunkukka: hauskaa - itse asiassa, olin sitten loppujen lopuksi töissä saapikkaiden kanssa, plus nuo sukkikset ovat oikeasti aika paljon paksummat, mitä kuva antaa ymmärtää. Eli, ihan samoilla linjoilla ollaan ;)

 
2. syyskuuta 2010 klo 20.54 , Blogger -Anni- kirjoitti...

Miten musta tuntuu että olen käynyt tuon mekon luona saman mietinnän :)
Se näyttää sun päällä todella kivalta!

 
2. syyskuuta 2010 klo 20.58 , Blogger Uuden Kuun Emilia kirjoitti...

Lämpimän näköiset röyhelöt. Mulla ei ole tuollaiselle vaatetukselle paljoa käyttöä, mutta jos olisi, niin varmaan piristäisin itseäni vastaavalla! Ihana, ei turha, eikä tylsä!

Hmmm. Kaulakoru tuohon juu tuskin sopisi :)

 
2. syyskuuta 2010 klo 21.29 , Blogger Vekarus kirjoitti...

Näytti hyvältä molemmissa kuvissa minusta! Rillit tuovat kivaa vaihtelua.

 
2. syyskuuta 2010 klo 21.31 , Blogger Marja kirjoitti...

Oi, mä en ole pienimmässäkään määrin röyhelöihminen :) mutta tuo näyttää jopa kivalta!! Mistä, minkä merkkinen?

Mun tekee hirveästi mieli neulemekkoja nyt syksyksi mutta ei oikein löydy sellaisia mitkä ei menisi lii-kaa ihonmyötäisesti - perintökalleuteni eli pömppä alavatsani kun ei sellaisia kestä.. tolla röyhelöllä vois ainakin saada huomion pois vatsasta :D

Koruja tuo ei mun mielestä kaipaa mitään! Ei ees ranteeseen. Mutta nuo rillit on ihanat - kai kun mulla on miltei samanlaiset ;)

 
2. syyskuuta 2010 klo 22.42 , Blogger Heli kirjoitti...

Juu, rillit ja myös nuttura sopii asuun oikein hyvin. Ja on tosi kauniit noi rillit, ehkei välttis tarttiskaan muuta korua. Röyhelö on se koru tässä asussa, lisä olis ehkä jo liikaa.

 
2. syyskuuta 2010 klo 22.55 , Blogger Seija kirjoitti...

Mä olen alkanut lämmetä (ihan vähän) myös röyhelöille ja tollalailla muuten tyylikkään asiallisen vaatteen yksityiskohtana ne tuo musta hyvin särmää kokonaisuuteen. Nuttura/lasi -juttu toimii erinomaisesti, ehkä vielä ne jonkun jo mainitsemat paksummat sukkikset ja nilkkurit/saapikkaat:) Eikä kaipaa koruja. Tykkään:)))

 
2. syyskuuta 2010 klo 23.42 , Blogger Vera A. kirjoitti...

Täällä yksi röyhelöihminen ilmoittautuu!!! :) Arvaapa olinko onnessani, kun keväällä bongasin Ellestä ekat röyhelöpaitapuserot, jes!!! :DDD Anteeksi, että paljastan nyt sivistymättömyyteni, mutta oletko siis ammattimalli? Ei noin kaunis nainen voi oikein koskaan saada katu-uskottavuutta pelkillä rilleillä, kun näytät vain Diorin mainoksen tähdeltä ;) Itse en pidä röyhelöiden kanssa mitään koruja, koska tosiaan ne röyhelöt ovat jo "paljon", mitä pelkistetympi linja muuten, sitä parempi, on oma mottoni.

 
3. syyskuuta 2010 klo 8.26 , Blogger PaaPii kirjoitti...

Minäkään en osaa olla röyhelöissä mutta tuo näyttää hyvälle!

 
3. syyskuuta 2010 klo 8.27 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anni: se on täysin mahdollista :)

Emilia: tää on just täydellisen lämpöinen näille syyskeleille. Pelkkä tää ja kietaisuneule niskaan (no, joo, sit ne kengät, yms) ja oon valmis poistumaan talosta!

Vekarus: mulla on ollut lasit muistaakseni 13-vuotiaasta. Käytän aniharvoin... :)

Marja: vaikka mun vaikea kuvitella, että sulla olis pömppis, tämän kanssa ei näy ees mielikuvitus-sellainen. Ei oo liian pinkeä, mutta ei myöskään teltta. Olettaen, että ostaa oikean koon. Löytyy Vilasta, myös mustana :)

Heli: oot ihan oikeassa, ei tää kauheesti enää kaipaa mitään extraa.

Seija: joo, munkin mielestä tämä sopii aloittelevalle röyhelöitsijälle ihan hyvin. Pystyin olemaan koko päivän! Eikä liian krumeluuri.

Vera A: voi kiitos :D Hauska myös löytää jo valmiiksi röyhelöihminen! Näitä näkyy (eri muodoissa) siellä sun täällä. Rannekoruista tosin tykkään sen verran, että kyllä jonkun pelkän hopeisen setin uskallan tänkin kanssa laittaa!

 
3. syyskuuta 2010 klo 8.42 , Blogger ania kirjoitti...

Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

 
3. syyskuuta 2010 klo 8.44 , Blogger ania kirjoitti...

Hyvältä näyttää kuten kaikki sinun päälläsi - niin se vaan on :) Parin viime vuoden aikana olen näyttänyt vihreää valoa vähäiselle määrälle röyhelöä ja nimenomaan pääntien seutuvilla, hameen helmaan en enää tässä elämässä... Neulemekot on olleet boikotissa mulla lähinnä, kun teen istumatyötä ja pelkään peffapussia, mutta etkös sinäkin istu! Niitä siis jatkossa katselen uusin avoimin silmin. Mulla oli kolmannet lasit takaperin kanssa tuollaiset kehyksettömät. Olen sittemmin siirtynyt tummiin kehyksiin (peittämään ja hämäämään tummat silmänaluset, joo käytän sitä valokynää myös!). Sinulla tätä huolta ei ole.
Onkin pitänyt kysyä sinulta tuota korvisasiaa, että teetkö ollenkaan korvakoruja. Itsellä harvoin tulee edes ajatelleeksi, ellei joku erityisesti pyydä tekemään, kun olen 'pikkunappityyppi'.

 
3. syyskuuta 2010 klo 9.31 , Blogger Teija kirjoitti...

Miten musta tuntuu, että ihan kaikki näyttää hyvältä sun päällä? (Mä en tällä rintavarustuksella voi aatellakaan mitään korostavaa röyhelöä tähän rinnalle!) :D Mutta muuten röyhelöt pinnalla täälläkin; ostin me&i-kutsuilta itelleni ihanan harmaan röyhelötakkijutskan, nytkin päällä.

Hyvän näköiset pokat myös. Mulla ma optikko ja vähän oon jo miettinyt uusia. Monet vuodet nyt ollut tällaset aika tummat ja paksut, mahtaisko sitä osata ollakaan enää kevyemmillä. We´ll see next week!

 
3. syyskuuta 2010 klo 10.50 , Blogger Rilla kirjoitti...

PaaPii: kiitos :D

Ania: istumalihakset on mullakin koetuksella! Pahoja pussituksia en ole saanut aikaiseksi neuleisiini -riippuen tietysti laadusta, materiaalista ja siitä, onko vuoritettu (tämä on). Korviksien suhteen sama linja. Yhdet ja samat valkokultaiset timanttikorvikset melkein aina. Helpot... ja kauniit! Ja mitä noihin tummiin silmän alusiin tulee... näkisitpä mut aamuisin :D

Teija: myös mun edelliset oli tummat ja paksu(hko)t, vaihteeksi näin! Heh, mulla ei ole huolta rintavarustuksen LIIASTA korostamisesta - tasan ei mee nää hommat!

 
3. syyskuuta 2010 klo 11.05 , Blogger Marielisa kirjoitti...

Kivalta näyttää!
Eipä silti, samaa mieltä olen toisten kanssa siitä että sun päällä kaikki näyttää kivalta :)

Mukavaa viikonloppua!

 
3. syyskuuta 2010 klo 11.53 , Blogger Merja K kirjoitti...

Röyhelöt ovat tosi kinkkisiä. Mielestäni ne näyttävät kaupan henkareissa hyviltä, mutta päälleni ne eivät oikein istu. Sinun päällä mekko röyhelöineen näyttää kyllä hyvältä.

Jotkut korvikset voisivat sopia hyvin tuohon mekkoon. Jään odottelemaan, mitä keksit :)

 
4. syyskuuta 2010 klo 20.21 , Blogger marikan kirjoitti...

Mielestäni rillit ja nuttura yhdistelmä näyttää hyvältä.
Itse en oikein osaa kuvitella röyhelöitä päälleni, ainoat röyhelöt mulla on ollut jossain paitiksen hihoissa joskus ysikytluvun alussa =).

 
16. syyskuuta 2010 klo 18.58 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oi miten ihana blogi!! Jäin tyystin koukkuun. Kauniita, kauniita koruja, sama elämäntilanne, samoja mietteitä ja vieläpä identtinen hiusongelma ;) Vierailen täällä vielä usein, Kiitos Rilla!

 
16. syyskuuta 2010 klo 19.24 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anonyymi: kiitos :) Hauska myös löytää "kohtalotovereita"!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu