Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Miinus kahdeksan

torstai 6. tammikuuta 2011

Miinus kahdeksan

HUH! Valmis!!!
En oikeasti ikinä uskonut, että saisin tämän aikaiseksi... Vaatekaapin siivouksen siis. KAIKKI hyllyt käyty läpi, hengarit pengottu. 
Täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että pikkaisen meinasi mennä morkkiksen puolelle. Mulla on ihan hirveän paljon vaatteita. Pärjäisin murto-osalla. Vaikka muistaakseni noin vuosi sitten olen vastavan operaation tehnyt, silti sieltä löytyi mm. kietaisumekko jota olen viimeksi käyttänyt aikana ennen lapsia, paitoja, joita en ole käyttänyt kos-kaan ja herkkuna limenvihreät kengät (HUH!!)


Muttamutta... Minkäs ihminen luonteelleen voi :D
Saalis kohtuullinen. Kahdeksan muovikassillista vaatetta poistunut kaapista. Ylähyllylle jäi vielä muutama harkintaan. Mulla on sellainen fantastinen systeemi, että jos en niitä sieltä kaipaa x aikaan, niin pois, pois.

Samalla tuli todettua, että kyllä on kovin yksipuolinen värimaailma kaapissa...
Harmaata, ruskeaa, mustaa, sinertävää, beigeä, valkoista...
Ja lisää samaa

Nyt joka tapauksessa on levollinen olo :) Ainakin yksi paikka huushollista on käyty läpi ja laitettu järjestykseen. Bonuksena, että taas muistan, mitä mulla on!!
Mitähän seuraavaksi. Kodinhoitohuone, tyttöjen kaapit ... Ei pysty ajattelemaan! Nautitaan tästä tunteesta nyt vielä hetkonen :)


PS. Arvonta edelleen voimassa!

Tunnisteet:

28 kommenttia:

6. tammikuuta 2011 klo 21.47 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihanat on sun vaatekaappisi värit. Hauska nähdä muuten hiuksesi takaapäin, kauniit! Olen edelleen hirmu kiinostunut siitä miten niistä saat kuohkeat :)
tanja

 
6. tammikuuta 2011 klo 21.51 , Blogger Terhi kirjoitti...

Vau, ihailtavaa! Näkisitpä mun vaatekaapin.. Se on niin täynnä ja sotkuinen, että just ja just pystyn sinne itkemättä katsomaan. Mä en tajua kuka niitä vaatteita sinne kaappiin kantaa ja kuka sen kaapin aika-ajoin räjäyttää :O Nauti kuule nyt siisteydestä! Vähänkö kivaa mennä aamulla vaatekaapille,kun kaikki on siististi pinoissa ja henkareissa! Ehkä mullakin taas joskus ;)

 
6. tammikuuta 2011 klo 21.57 , Blogger J&M kirjoitti...

Hyvä saavutus!
Mun mielestä sun vaatekaappi väreineen näyttää hyvältä, nythän sieltä on helppo vetäistä esiin lähes mitä vain ja kaikki toimii keskenään! Se olisi omassakin vaatehuoneessa toivelistalla :)
Vielä pitäisi itsekin ainakin se 8 kassillista karsia :/

 
6. tammikuuta 2011 klo 22.13 , Blogger Rilla kirjoitti...

Tanja: arveluttava kuohkeuspostaus tulossa :)

Terhi: olisit nähnyt kaapin aamulla!! Oli aika toisen näköistä.

J&M: Jep, kaiken pitäisi toimia keskenään. Mistä ihmeestä vaan aina tulee se "mulla ei ole mitään päällepantavaa"-tunne :D

 
6. tammikuuta 2011 klo 22.15 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ai, minun kaapistani taitaa puuttua ne kahdeksan kassillista vaatetta ;) ;)
Sen ovat kotiäitivuodet tehneet, että valikoima on todella harvalukuinen..

Tiedän kuitenkin tuon tunteen, suorastaan puhdistautunut olo, kun hankkiutuu turhasta eroon. Minäkin tein saman kaapilleni kuukausi sitten.
Armotta pois ajatusta tukkimasta ne, joita ei käytä. Loppujen lopuksi ne ovat ne tietyt lempparit, oli vaatteita sitten paljon tai vähän.

Värivalikoimasi on minunkin kaapissani tuttu. Nyt kaipaan omaan kaappiini lisukkeeksi jotain syvän violettia.

Muutamaa pukeutumisaiheista blogia hetkisen seurattuani olen alkanut yhä enemmän ymmärtää, että yhdistelemällä saa taas vanhastakin uuden oloista.
Yli kolmen kympin kun pyyhkäisin, huomasin, etten välitä enää siitä, ovatko vaatteeni kauden kuuminta kamaa, vaan hankin sellaista, mistä oikeasti pidän, oli se sitten menneen talven lumia tai ei :) :)

-Maaria

Ps. Ihailen neuleriviäsi. Laadukkaat neuleet, ah voih.

 
6. tammikuuta 2011 klo 22.17 , Blogger Johanna kirjoitti...

Sinun vaatteiden värit ovat kyllä ihania ja sinulla on selkeä tyyli :) Ei mitään sillisalaattia, vaan kaikki sointuu keskenään kun sävyt pysyvät hallitusti tasaisina :)

Taas todella kaunis kuva sinusta.

 
6. tammikuuta 2011 klo 22.23 , Blogger Mari kirjoitti...

Kääk, minulla on kaksi hyllyllistä vaatetta ja hengarikaapissa muutama juhlavaate:)

 
6. tammikuuta 2011 klo 22.33 , Blogger Rilla kirjoitti...

Maaria: eihän se määrä ratkaise :) Ja täysin samaa mieltä, omannäköistä tavaraa pitää löytää. Mielikuvitus rajana.

Johanna: kiitos, kiitos. Tähän on jämähdetty :)

Mari: heh, alkaa tuntua siltä, että mulla on ongelma...

 
6. tammikuuta 2011 klo 22.35 , Blogger Sanna-Riikka kirjoitti...

Mää en...oon kade ja saamaton!!! olen harkinnut tekeväni saman jo viimeset pari kuukautta...mut ei irtoo ni ei...mä vain vaihtelen noitten tyynyjen paikkoja vaikka se siivous olis aika paljon tärkeempi juttu ja mikä hauskinta mun kaappi on ihan sekaisin ja eikä siellä ees oo mittään????

Huoh, sun kaappi on hieno ja SIISTI!!!

 
6. tammikuuta 2011 klo 22.47 , Blogger Haaveilija kirjoitti...

Toi kaappien siivoaminen on henkisestikin niin PUHDISTAVAA. Minua odottelee eteisen romusekalaisihmekaapin siivoaminen ja uskon että sen järkkäilyn jälkeen on taas olo hieman kevyempi. Mitä ajattelit tehdä niillä 8:lla vaatekassilla? Itse käyn välillä kirppiksellä myymässä mutta viime aikoina olen huomannut että mikään vaatekaan ei meinaa mennä kaupaksi. Parempi fiilis melkein tulee kun kippaa kassit kirppiskeräyksiin esim. Pelastusarmeijalle.

 
6. tammikuuta 2011 klo 23.10 , Blogger Rilla kirjoitti...

Sanna-Riikka: kyllä tätäkin on jahkattu. Kuten monta muutakin asiaa. Teidän huushollissa tapahtuu sisustuspuolella niin paljon juttuja koko ajan, huh, ei mikään ihme, ettei vaatekaapin siivoukselle jää aikaa ja energiaa :)

Haaveilija: kyllä nämä kassit löytää tiensä pelastusarmeijalle. Vaikka siellä olisi varmana jotain ihan kivaa ja myymiskelpoista, ei vaan jaksa. Jos siis pitäisi viedä kirppikselle vielä koko hoito, niin siivouskin taitais jäädä väliin...

 
6. tammikuuta 2011 klo 23.19 , Blogger Anu kirjoitti...

Iltaa Rillan kotiin!
Tuo olisi tosi hyvä juttu tehdä aina tasaisin väliajoin...aika samat värit löytyy munkin kaapista:)
Ostin eilen tyttärelleni neuletakin.
Pinja 8-v totesi heti, että 'onpa jännää, ostit ihan erivärisen kuin yleensä' ja tykkäsi. Väri oli luumu & omena. Yleensä ostan roosaa, mustaa, valkoista jne.

 
6. tammikuuta 2011 klo 23.33 , Blogger -Jassu- kirjoitti...

Hyvä sinä, mieletön homma!
Itse olen jopa harkinnut, että etsin kaapeista uusia asukokonaisuuksia ja otan niistä kuvia jotta muistan myöhemminkin mitä kivoja vaatteita olen unohtanut käyttää :-)

Todella harmonisen ja helposti yhdisteltävän värinen vaatekaapin sisältö sinulla!

 
7. tammikuuta 2011 klo 7.02 , Blogger ANNAO kirjoitti...

Voi kun saisi itsekin tuon aikaiseksi.. viimeksi kesällä ennen muuttoa siivosin kaapit mutta taas on ylimääräistä kaappeihin kertynyt.
Mukavaa viikonloppua!

 
7. tammikuuta 2011 klo 9.02 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

LIMENvihreä sopii loistavasti tyylikkääseen ja hillittyyn väriskaalaasi ;D

Tulee tosiaan Voittajan olo, kun on saanut tehtyä puhdistuksen vaatekaapissa.

t.Naomi

 
7. tammikuuta 2011 klo 10.01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Nimettömänä kommentoin tuohon huomautukseen 'minkäs ihminen luonteeleen voi', että kyllä voi! Ajatuksiaan/käytöstään tarkkailemalla voi luonnettaan kehittää, ei tarvitse johonkin olotilaan jumahtaa ;)

 
7. tammikuuta 2011 klo 10.02 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anu: tuo on tuttu kommentti munkin tytöiltä, vanhimmalta varsinkin. Nykyään kyllä yritän tämän kriittisen neidin ottaa mukaan vaateostoksille, maku alkaa olla sen verran uniikki ;)

ANNAO: eikö ole ihmeellistä, mistä sitä tavaraa aina irtoaa!!

Naomi: HEH, sanos muuta. Oli muuten myös limenvihreä huivi, kenkien kanssa sävy sävyyn. Sekin lähti. En nyt oikein näe tuota päälläni ;)

 
7. tammikuuta 2011 klo 10.03 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anonyymi: olet NIIN oikeassa. Sitä ihminen tarvitsee välillä vaan hieman "herättelyä" havahtuakseen todellisuuteen :)

 
7. tammikuuta 2011 klo 12.30 , Blogger Johanna kirjoitti...

Vitsit tuosta tulee hyvä mieli kyllä, kun saa kaapin ojennukseen! Itse olen setvinyt meidän neidin vaatejuttuja nyt viime päivinä. Mitkä on jo liian pieniä, mitkä menee vielä, mitä tarvitaan lisää.. Monenlaista tarvetta lisäjutuille alkaa kyllä tulemaan kun kevään uusia lastenvaatemallistoja katselee ;D

 
7. tammikuuta 2011 klo 16.05 , Blogger Ainosofia kirjoitti...

Kateeksi käy :)

t. laiskimus

 
7. tammikuuta 2011 klo 16.22 , Blogger ania kirjoitti...

Olet kyll ollut reipas! Samoissa värisfääreissä liikutaan, mulla ehkä vähän enemmän mustaa ja... ja... vähän siell piilossa haaleenvaaleenpunaista. Joku vois sanoa, ett tylsää. Ei ollenkaan mun mielestäni :)

 
7. tammikuuta 2011 klo 17.14 , Blogger Krisse kirjoitti...

Saa tulla meille ja siivoamaan kaapit. Minä olen siivonnut osan kaappeja yhden huoneen sängylle...ja pitäisi alkaa lajittelemaan..kierrätykseen./.jää meille....
Nautiskelehan viikonlopusta

 
7. tammikuuta 2011 klo 20.20 , Blogger Rilla kirjoitti...

Johanna: sama pitäis tehdä meillä lapsillekin... Huh, mulla kolmen muun kaapit käsittelyssä omani lisäksi. Mies hoitakoot omansa ;D

Ainosofia: noooo... mulla on tää muu puoli jäänyt siten hiukka vähemmälle. Nyt puhaltaa järjestyksen tuulet. Ainakin viikon!

Ania: ei yhtään tylsää :) TYYLIKÄSTÄ!! Mustaa-hyllyt jäi multa kuvaamatta, löytyy sitäkin :D

Krisse: heh, ihan muutama kaappi meilläkin vielä hoitamatta. Ja minä haaveilen lisätilasta... Milleköhän? Tavaralle ;)

 
8. tammikuuta 2011 klo 12.03 , Blogger Maati kirjoitti...

Hyvä Rilla! On kyllä hieno tunne, kun saa kaappeja tyhjennettyä edes yhdenkin pussillisen. Hyvät värit vaatteissa:)

 
8. tammikuuta 2011 klo 15.46 , Blogger Piia kirjoitti...

Oijoi, samaa pitäisi itsekin tehdä muuton alta...
Talvinen ja lempeä värimaailma sinulla

 
8. tammikuuta 2011 klo 21.10 , Blogger Rilla kirjoitti...

Maati: No ON! Tein samaa hommaa khh:ssa ja kyllä lämmitti mieltä, kun kaappia sai tyhjäksi turhasta tavarasta.

Piia: kiitos :) Kesällä ei taida kamalasti muuttua tuo värimaailma, hieman vaalenee ehkä...

 
8. tammikuuta 2011 klo 21.26 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Heh, mä luin otsikosta ensin KORPPIkuvaa...=) Täällä ilmoittautuu yksi "korppikuvaaja", joka lähettää silloin tällöin miehelleen arvioitavaksi näitä vaatekuvia. Ja minäkin siivosin joululomalla vaatehuoneen ja sieltä lähti PALJON vaatetta. Jäljelle mun henkareihin jäi vain ne, jotka näin raskaana ollessa mahtuvat raskauden loppuun asti päälle. Säilöön lähti ehkä-kasa, joita mallataan päälle määrittelemättömän ajan päästä synnytyksestä. Loput UFFille. Tämä on jo neljäs lapsi, joten oman figuurin palautumisesta en uskalla tehdä edes veikkausta.=D

 
9. tammikuuta 2011 klo 15.34 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anonyymi: heh, IHANAA, että joku muukin :) Ja kyllä se figuuri palautuu, pikkuhiljaa... Vaikka mulla "vaan" se kolme onkin ;)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu