Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Jimmyt ja kevät

maanantai 28. helmikuuta 2011

Jimmyt ja kevät

Meillä ainakin aurinko on paistellut mukavasti tän päivää - hieman loiventanut paluuta lomalta töihin. Samoin tilannetta helpotti suunnattomasti lounas loistavassa seurassa, ystäväni lääke lomaltapaluumasennuksen torjumiseen oli käydä kosmetiikkaostoksilla :D 


Bongasin Sokokselta täydennystä Blascon luomiväreihin, samoin muutama muu purkki lähti mukaan, huom. kaikki alessa! Kuulemma huomenna Diorin Nudeskin on siellä hintaan 35 euroa! On mentävä hamstraamaan - ainakin yksi :)


Jotta päivä olisi vielä parempi... Posti toi mulle ihanaiset Jimmy Choon ballerinat. 
Ihanat, täydelliset jalassa. Harmi, että joudun ehkä vaan koeajamaan näitä sisätiloissa vielä seuraavat pari kuukautta. 
 
Nyt on taas yksi hyvä syy lisää odottaa kevättä! Seuraavaksi etsimään täydellistä käsilaukkukaveria näille. 


PS. Miehelle terkkuja Turkuun, että mulla taitaa olla iltaisin hieman liikaa aikaa roikkua kaikissa nettikaupoissa :) 

Tunnisteet:

33 kommenttia:

28. helmikuuta 2011 klo 17.12 , Blogger Helmi kirjoitti...

Voi miten söpöt ballerinat:)

 
28. helmikuuta 2011 klo 17.15 , Blogger Marja kirjoitti...

Ei hitsit rouva.. noi on i-h-a-n-a-t!! Ihan mun kengät... paitsi hintansa puolesta :((( Mutta kolahtaa kyllä täysin minunkin makuuni. Paitsi että onkos nuo metalliosat hopean vaiko kullan väriset? Toivottavasti kullan niin mä ehkä pystyn juuri ja juuri elämään ilman kyseisiä kenkiä... ;)

Ja hyvä kun muistutit, sitä Nudeskinia mäkin olen menossa hakemaan! Olen unohtanut pahus koko Sokoksen kauneus-viikon täällä sairastuvalla.. huomenna on siis PAKKO päästä sinne.

Ja nyt mä lähden juoksemaan, valoisaan aikaan, ihanaa! Sitten lienee pakko mennä vaatehuoneeseen hipeltämään omia ballerinojaan ja pohtimaan selviäisinkö minä ilman Jimmyja... :D

 
28. helmikuuta 2011 klo 17.42 , Blogger Marjo kirjoitti...

Oi miten kauniit nuo ballerinat.Itse pidän myös ballerinoista ja niitähän pitää olla monet eri kuoseissa:) kesää siis ootellen:)

 
28. helmikuuta 2011 klo 17.51 , Blogger Rilla kirjoitti...

Helmi: no eikö! Melkein voisin nukkua nuo kainalossa :)

Marja: iloksesi voin kertoa, että kullan väriset on :D Siis tuo pieni nappi edessä ja merkki takana. En anna haitata yhtään. Tykkään silti ;) Ei muuta kun hyviä lenkkejä. Mulla tänään laiskottelupäivä!

Marjo: pitää, ilman muuta! Parit muut himotukset on vielä kaupassa, harkitsen mukamas siis vielä :) Ja onhan tuota luntakin jonkun verran... Ehtii siis!

 
28. helmikuuta 2011 klo 18.07 , Blogger Tiina kirjoitti...

Onpa söpöset ballerinat. Kyllä noilla eväillä jo lähtee lomaltapaluu- ja maanantaimasennukset yhdessä hujauksessa! Mukavaa viikkoa sulle :)

 
28. helmikuuta 2011 klo 18.15 , Blogger ANNAO kirjoitti...

Oijoi mitkä kengät, ihanat!! ♥
Mukavaa ja aurinkoista viikon jatkoa sinne :)

 
28. helmikuuta 2011 klo 18.18 , Blogger Anniina kirjoitti...

Aivan mielettömät kengät! Täällä kateudesta vihreänä...

 
28. helmikuuta 2011 klo 18.29 , Blogger Rilla kirjoitti...

Tiina: tässä ei paljon työt haittaa, näissä tunnelmissa siis! :)

ANNAO: kiitos :D Näitä täällä hypistelen...

Annina: kengät voi tehdä ihmisen niin kovin onnelliseksi!!

 
28. helmikuuta 2011 klo 18.48 , Blogger Marita kirjoitti...

Nuo balleriinat hälventävät kyllä kaiken töihinpaluutuskan. Jopa kuvan näkeminen :)

 
28. helmikuuta 2011 klo 19.36 , Blogger Carlina kirjoitti...

Komppaan aiempia: Siis tuon täydellisemmiksi ei ballerinat voi tulla! Ihanat!! Saisi nuo lumet tosiaan sulaa ja aurinko jo lämmittää - tulee oikein himo laittaa jalkaan muuta, kuin iänikuisia talvikenkiä, huoh.

 
28. helmikuuta 2011 klo 20.13 , Blogger nanna kirjoitti...

Kävin nuuskimassa teidän trymoon ja se on hieno!!!

Ja nää kengät on törkeen hienot myös! Kaksi lasta on lätistänyt mun jalan räpyläksi ja mä voin vain haaveilla kivoista kengistä. Mälsää. Mutta säästyy rahat mööpeleihin, heh

 
28. helmikuuta 2011 klo 20.29 , Blogger Hanna kirjoitti...

Iihanat poposet olet löytänyt!! Tahtois myös :)

 
28. helmikuuta 2011 klo 20.53 , Blogger Krista kirjoitti...

Kyllä noihin kaunokaisiin on mukava sujauttaa jalkansa ;)IHANAT!

 
28. helmikuuta 2011 klo 21.44 , Blogger Rilla kirjoitti...

Marita: hyvä niin :)

Carlina: ihan totta, sitäpaitsi, ei täällä etelässä (Etelä-Suomessa siis) ole tottunut tällaiseen!

Nanna: ei huono sekään :D Mööpelit sitä paitsi lähestulkoon poikkeuksetta kalliimpia (t. nimim. keittiönpöytä ja tuolit olis pakko uusia)

Hanna: :)

Krista: kiitos, niin minustakin!

 
28. helmikuuta 2011 klo 21.53 , Blogger Villa Kajava kirjoitti...

Mä pökrään...ihanat ballerinat! Voi vautsivaude! Miten ihana päästä käsilaukkujahtiin noiden pariksi ;)...

Diorin Nudeskin on tosi hyvä- mä olen nyt vuoden verran sitä käyttänyt ja en vähään aikaan vaihda. Blasco on jotenkin niin peittävä ja "paksun"oloinen. Mäkin haluan kosmetiikkaostoksille :), mulla on täydellisen huulipunavärin etsintä ollut jo aika pitkään käynnissä. Olenkin sekoitellut kahta punaa ja joskus päälle huulikiiltoa.

Mukavaa illanjatkoa ja maaliskuun ekaa päivää, eka kevätkuukausi :)!

t.Minna :)

 
28. helmikuuta 2011 klo 22.26 , Blogger Rilla kirjoitti...

Villa Kajava: no on :) Mulla on jo ehdokas ollut pitkään valittuna, katsotaan, miten käy! Täydellisen huulipunan löytäminen on haasteellista... Ystäväni kehui Sisleyn punia. Niissä ei liene muuta vikaa kuin ... hinta :)

 
28. helmikuuta 2011 klo 22.57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

IIH! Ihanat on:) Pakko kysyä, mistä? Olen haikaillut saman merkin korollisia, en tiedä vain mistä uskaltautuisi hankkimaan?!
-Tiina-

 
28. helmikuuta 2011 klo 23.02 , Blogger Esmeralda kirjoitti...

Ihastuttavat! Tulisipa jo ballerinakausi. :)

 
28. helmikuuta 2011 klo 23.36 , Blogger Aamunkukka kirjoitti...

Mielettömän ihanat ballerinat,"huokailee hän"..mistä sä muuten tilasit nuo?

Hauska sattuma, mä kävin tänään pienellä shoppailureissulla ja da-da-daaa, balsut tuli sieltäkin, sellaiset merihenkiset a´la Tommy H.Laitan jossain vaiheessa(kun ehdin)kuvaa, voi että odotan kesää!!

Sitä odotellessa, tepsutellaan me uusilla kenkäsillä sisätiloissa;-) Kauniita unia ja iloa loppuviikkoon!

 
28. helmikuuta 2011 klo 23.36 , Blogger Rilla kirjoitti...

Tiina: net-a-porterilta. Mun tilaukset niiden kanssa aina toimineet hyvin, n viikossa perillä, suoraan kotiovelle!

Esmeralda: niinpä :)

 
28. helmikuuta 2011 klo 23.38 , Blogger Rilla kirjoitti...

Aamunkukka: laita, laita! Minä olen täällä muutenkin jo niin kyllästynyt talvitakkeihin ja ... no, talveen yleensäkin. Fiilistellään kevättä baltsuissa :)

 
1. maaliskuuta 2011 klo 0.14 , Blogger Annu kirjoitti...

Mitas muuta voi sanoa kun AAAAH. I-H-A-N-A-T!!!

 
1. maaliskuuta 2011 klo 0.26 , Blogger Satu kirjoitti...

Mie-let-tö-män ihanat baltsut! Kyllä noilla kelpaa kevättä odotella! Ja ehkä se töihin paluun tuskakin hieman lievittyy, voisin kuvitella... :)

 
1. maaliskuuta 2011 klo 7.53 , Blogger Johanna kirjoitti...

Voi vitsi mitkä ballerinat, ihan mielettömän kauniit. Niin ja onnittelut uudesta kamerasta, toivottelen sinulle paljon kuvausintoa :)

 
1. maaliskuuta 2011 klo 10.17 , Blogger Katariina kirjoitti...

Niin ihanat noi ballerinat! :)

 
1. maaliskuuta 2011 klo 10.42 , Blogger Tuire kirjoitti...

Mäkin tulin kurkkimaan trymoota. :) Se on hieno. Trymoissa on sitä jotain. Ihanat kengät kanssa. Sinulla hyvä tyyli!

 
1. maaliskuuta 2011 klo 12.23 , Blogger -Jassu- kirjoitti...

Oi vitsit... tuollaiset täydelliset baltsut piristäisi muakin nyt kummasti! :-D Jotenkin "lätistynyt" olo, auttaisikohan se net-a porterin selaaminen muakin? :-D

 
1. maaliskuuta 2011 klo 15.04 , Blogger Annimanni kirjoitti...

Auts, miten täydelliset kengät! Just kun mä vakuuttelin, että mulla on kesäksi yhdet hyvät balleriinat, se riittää. Mukamas.

 
1. maaliskuuta 2011 klo 20.58 , Blogger Rilla kirjoitti...

Annu: I know :D

Satu: naisena on niin helppoa, jos oisin mies, mun olis pitänyt ostaa vähintään uusi iso telkkari vastaavan tunteen saavuttamiseksi :)

Johanna: kiitos, kiitos :)

Katariina: :D

Tuire: kiitos! Ja oot oikeassa trymoista. Ne on ihanan kummallisia ja kauniita :)

Jassu: toimii satavarmasti. Mulle hyviä masennuksen torjujia myös mulberry.com ja bymalenebirger.com. Noin muutaman mainitakseni :)

Annimanni: tsemppiä itsensä aivopesuun :) Voi olla haasteellista!

 
1. maaliskuuta 2011 klo 22.09 , Blogger ania kirjoitti...

Aih ja voih! Samanaikaisesti että söpöset että dramaattiset. Mulla ois Jimmy Choon clutch täällä, joten lainaatko baltsujas sen seuraks? Menen nyt lukemaan, mitä mun pitäisi tehdä mun kantapäille.

 
1. maaliskuuta 2011 klo 22.42 , Blogger Rilla kirjoitti...

Ania: ilman muuta - paitsi että mun jalka taitaa olla pikkiriikkisen isompi kuin sulla, pysyiskö jalassa? Jos et hoida kantapäitä niin kasvaisko sen verran jalka? (huonot jutut mulla tähän aikaan illasta :D)

 
3. maaliskuuta 2011 klo 18.19 , Anonymous omppu kirjoitti...

Oi, onpa söötit baltsut! Itselläkin on jo yhdet uudet ihanuudet kaapissa odottelemassa baltsukelejä... tulispa pian kevät! :)

 
6. maaliskuuta 2011 klo 14.33 , Blogger Hanilo kirjoitti...

Hei eksyin blogiisi ihan sattumalta ja täytyy sanoa että jäin heti koukkuun! :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu