Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kevätvaatetta ja koppikuvaa

tiistai 8. maaliskuuta 2011

Kevätvaatetta ja koppikuvaa

Näin naistenpäivän kunniaksi (tekosyynsä kullakin) päätin käydä pikaisella kierroksella vaatekaupoissa. Yhdessä kaupassa, jos tarkkoja ollaan. Mielessä keväiset puuterisävyt. Näitä sävyjä lähdin hakemaan...
...tuo Filippa K:n huivi houkuttelee niin paljon,että lienee pakko hankkia...
Arvatkaas sovitinko mitään tuon tapaistakaan?
No en.


Päälle päätyi:
Navy-tyylistä raitaa... Hmmm... jään miettimään... Ei ihan huono.


Valkoista paitaa, jonka tyyppisiä mulla taitaa olla kaapissa muutama liikaa jo nyt... (miksi ihmeessä aina sovitan noita??)
Toivotonta. Pitää orientoitua ihan kokonaan uudestaan tähän kevätvaatekaappikierrokselle. Plus olen vahvasti sitä mieltä, että tuossa kaupassa ei ollut oikean sävyisiä vaatteita :)

Ja mitä sitten teen...? Kävelen ulos kaupasta, kassissani MUSTA MOP:n neulosmekko. Äääähhh... Säälittävää.
Muttahei. On TOSI hyvä päällä :D Ja ihan mun oloinen. Kevyt materiaali. Menee kesälläkin!
Puuterisävyt ensi kertaan. Osaatteko vinkata, mistä lähtisin hakemaan, kenen mallistossa olisi?


Hyvää naistenpäivää teille, ihanaiset!

Tunnisteet:

24 kommenttia:

8. maaliskuuta 2011 klo 20.45 , Blogger Ellis kirjoitti...

Älä harmitte yhtään mekkoa, se on upea! Käsikoru kruunaa kokonaisuuden :)
Hyvää naistenpäivää!

 
8. maaliskuuta 2011 klo 21.07 , Blogger Anniina kirjoitti...

Kaunis mekko joka tapauksessa! Mulle käy kanssa aina jotenkin noin..

 
8. maaliskuuta 2011 klo 21.07 , Blogger Absolutely white kirjoitti...

Todella kaunis mekko eli hyvä hankinta! Musta on aina muotia, kesälläkin! ;-)

 
8. maaliskuuta 2011 klo 21.21 , Blogger Rilla kirjoitti...

Ellis: jep, oot oikeassa :D

Anniina: heh, näitä omia suunnitelmia pitää hiukan terästää. Mutta just TUOLLAISTA mulla ei ollut yhtään ;)

Absolutely white: musta on aina musta! Vähän valkoista sekaan, niin on jo eri juttu. Menee kaiken kanssa :)

 
8. maaliskuuta 2011 klo 21.34 , Blogger Peikkotyttö Hanna kirjoitti...

Ihanaa naistenpäivää. :)

 
8. maaliskuuta 2011 klo 21.34 , Blogger Senni kirjoitti...

Heippa, käyppäs vilkasemassa jos aikaa liikenee hetki:)

http://sennin-paivarinne.blogspot.com/2011/03/naistenpaivan-hyva-ostos.html

Toisenlainen lahja itselle naistenpäivän kunniaksi...jos jottain tekosyytä kaipaa... ;)

 
8. maaliskuuta 2011 klo 21.45 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Shoppailu melkein kuuluu naistenpäivään, kuten kinkku jouluun ;) hih!

Ihanaa naistenpäivän iltaa!

T. Piku

 
8. maaliskuuta 2011 klo 21.48 , Blogger Rilla kirjoitti...

Peikkotyttö Hanna: :)

Senni: kurkkasin :D Oot oikeassa!

Piku: jos ei naistenpäivänä, niin milloin sitten! ;D

 
8. maaliskuuta 2011 klo 21.49 , Blogger Merja K kirjoitti...

Itsekin pyörähdin tänään muutamassa kaupassa ja mielessä oli samanlaisia sävyjä :) Kävelin ulos harmaan huivin kanssa, heh!

Vielä ehtii toivottaa iloista naistenpäivän iltaa

 
8. maaliskuuta 2011 klo 21.52 , Blogger Villa Kajava kirjoitti...

Hyvää naistenpäivän iltaa Rilla :)!

Vau, upeasti istuu mekko päällesi! Elegantti, klassinen malli :). Mun pitäisi myös mennä vaateostoksille, jotenkin lapsille kivempi ostaa, kun itse niin kummallisen mallinen (mm. eri paria ylä ja alaosa, hö)..

t.Minna :)

 
8. maaliskuuta 2011 klo 21.54 , Blogger anne kirjoitti...

Oltiin pikkuneidin 6-veen kanssa shoppailemassa päivällä ja nude villatakki tarttui mukaan sekä puuteriroosa t-paita koiraprintillä (zarasta), ei kuitenkaan minulle :) mies tarjosi illallisen ja kotiin päästyä sain paketissa burberryn uutuus tuoksun, joten ei hullumpi naistenpäivä <3

 
8. maaliskuuta 2011 klo 22.00 , Blogger Rilla kirjoitti...

Merja K: heh, no, ei hullumpi yritys sulla kuitenkaan. Harmaa lasketaan vielä noihin sävyihin kuuluvaksi. Paitsi jos on IHAN tummaa...

Minna: kiitos, kiitos. Eripariosissa on haasteensa :) Tai sitten ostaa ylä- ja alaosat erikseen. Heh, mutta, tän ehkä saatoit jo tietää :D Meillä myös lapset saivat jotain tänään. Kaikille tasapuolisesti!

Anne: nyt oon kade :) Oijoi... Sulla menee oikeasti hyvin! Miehelle terkkuja, että näin tietty ois ollut meilläkin jos olisi ollut kotona? Eikös? Hetken yritin kuvitella tuota koirapaitaa aikuiselle.. onneksi kerroit, ettei sulle :)

 
8. maaliskuuta 2011 klo 22.17 , Blogger Outi / White Country kirjoitti...

Musta on aina musta, ja valkoinen on aina valkoinen. Puuterisävyt on ... vaikeita. :-)

Vähän olen hiplannut itsekin, mutta en osaa ostaa senvärisiä vaatteita. Vaaleanpunaiseen tai vanhaan roosaan pystyn, mutta kaikki nudet on pelottavia. Pelkään, etten osaa käyttää niitä tai mätsätä "oikein".

 
8. maaliskuuta 2011 klo 22.18 , Blogger Esmeralda kirjoitti...

Mutta eihän mustaa mekkoa kätevämpää vaatetta olekaan! Käy aina ja kaikkeen, no melkein. :)
Sun uusi mekko on nätti!
Hyvää naistenpäivän iltaa!

 
8. maaliskuuta 2011 klo 22.19 , Blogger maria kirjoitti...

Musta musta on aina hyvä (;
Siihen voi aina lisätä asusteilla vauhtia (esim.pinkeillä saappailla...hih)

 
8. maaliskuuta 2011 klo 23.15 , Blogger nanna kirjoitti...

Puuterisävyt on vaikeita (ja ehkä vähän tylsiäkin) ;-)

Toi musta mekko on nappi, ei lainkaan säälittävä!

Mä päätin aikani kuluksi ottaa uuden kierroksen Shopaholic-kirjoja ja nyt lähden sänkyyn lukemaan Beckyn hääsuunnitelmia, ah ah ah!

 
9. maaliskuuta 2011 klo 0.55 , Blogger Reissuja ja romantiikkaa kirjoitti...

Heips, mä kun olen vannoutunut Zara-fani, niin luulempa että löydät sieltä tai Vila-liikkeistä juuri sinun näköisiä ja oloisia kamppeita. Mä ostin tänään pikku-neidille vaaleen beigen trenssin ja olisin ottanut ittelleni samlanlaisen, mutta otti kiinni daisareista !!! Yleensä nappaa kiinni jostain muusta...tulipa naisellinen naistenpäivän olo. Hyvää viikon jatkoa, blogiasi on ihana seurata.

 
9. maaliskuuta 2011 klo 1.03 , Blogger Maati kirjoitti...

Just mun makuun mekko, hyvin sopii sulle! Ja mustat aina mullekin tarttuu mukaan:)

 
9. maaliskuuta 2011 klo 16.47 , Blogger ania kirjoitti...

Kauniita noi puuterisävyt ja niin keveän näköisiä talven mustan jälkeen. Paitsi, etä pidän mustaa myös kesällä. Mun silmääni kaupoissa on hirmu paljon vaalean harmaata, vaaleaa beessiä jne. Sitten sitä punertavaa puuteribeigeä, joka ainakin itselleni on vaikea väri. Jämähtänyt kun olen, suosin vuosi vuoden jälkeen noita pellavan eri sävyjä. Ne on niin helppo yhdistää valkoiseen ja mustaan, myös tumman ja vaaleansiniseen. Pellavan värejä on onneksi joka kevät tarjolla. Mulle on tulossa toi Filipan huivi. En löytänyt aikoinani sitä kaupasta, enkä viitsinyt jonottaa ja kysyä, höh, joten olen tilannut sen ja tässä odottelen (kuten yhtä byMB-takkia edelleen). Tän kevään hankintojani, kesääkin silmälläpitäen, on Tara Jarmonin pellavainen kotelomekko. Ei ole ihan vaaleaa pellavaa vaan enemmän sellaista lattekahvin väristä. SE SOPISI MYÖS SULLE (pienet koot). Keskenkeräinen korukin mätsää siihen hyvin. Mustia Pura Lopezin avokkaita olin ostamassa, mutta jottei kaappi täyttyisi aina samanlaisista mustista, niin 'repäisin' ja ostin mustat avokkaat (työkengät huom.), joissa on ruskea puukuvioinen korko ja ruskean nahkapohjan reuna näkyy kivasti - ja sopinee niitten pellavien kanssa. Perjantaina uusi shoppailureissu makutuomarin (sisko) kanssa, yritän katsoa sulle samalla ;) Jotain erityistä?
PS Musta mekko on oikein yleishyödyllinen ostos ja sopii sulle niin hyvin!

 
9. maaliskuuta 2011 klo 18.28 , Blogger Lovviisa kirjoitti...

Arvaa vaan montako navy-paitaa täällä orsilla ! Jokin lontin kirrous vissiinki:)

 
9. maaliskuuta 2011 klo 19.09 , Blogger Rilla kirjoitti...

Outi: mulla nudet on ihan tuttuja pellavan sävyissä. Samoin siniharmaat ja harmaat ihania. Mutta nyt vaan ei löytynyt mitään!!

Nanna: kaikki vähän mihin yhdistää... :) Ei hullumpaa iltaohjelmaa sulla. Mulla ilta meni oksuja siivoillessa (junnun, ei mun :D)

Reissuja ja Romantiikkaa: kiitos :) Zarallakin vois olla jotain kivaa. Kierrokselle!

Maati: heh, musta on kyllä aina musta!

Ania: punertava puuteribeige mullekin vaikea, en osaa. Tara Jarmonista tykkään, mulle jäänyt ikuisiksi ajoiksi kummittelemaan yksi chanel-tyyppinen jakku, jota en ostanut. Pahus :( Kenkiä kelpais tännekin lisää! Mulla hakusessa mustaa korollista kenkää (pistokkaat) ja joku rento vaalea neulosmekko pienillä hihoilla :D Sellaisia jos näkyy, niin vinkkiä!

Lovviisa: meillä jokaisella on omat kirouksemme näköjään :D

 
9. maaliskuuta 2011 klo 19.22 , Blogger ania kirjoitti...

Rilla: Ei kai se TJ:n chanel-tyyppinen jakku ollut se, jossa meni kapea, 'patinoitu' hopeanvärinen ketju reunoissa? Minä jätin sen kauppaan ehkä pari vuotta sitten - ja katunut olen :(

 
9. maaliskuuta 2011 klo 19.27 , Blogger Rilla kirjoitti...

Ania: no JUST se!!! Mulla on jossain vielä kuvakin siitä. Heh. On sulla uskomattoman hyvä maku :)

 
9. maaliskuuta 2011 klo 19.30 , Blogger ania kirjoitti...

:) :) :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu