Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Särkisilmä

tiistai 15. maaliskuuta 2011

Särkisilmä

Täällä podetaan kaikkien aikojen silmätulehdusta. Minä siis. Ei hillitä lääkkeistä huolimatta. Näytän kuulemma Twilightin Voltureilta (sanoo 10v Twilight-fani). Omasta mielestä muistutan lähinnä särkeä. Ei kiva, valivali. No, ehkä ei ole pysyvä olotila


Kuvituksena taannoisen ystävänpäivän kaverirannekoru, versio2. Omasta naamasta on tullut annos täyteen edellisessä postauksessa ja tällä hetkellä kuvauksellisuustaso on aika lähellä nollaa. 


Rannekorun omistajan kanssa treffattiin vasta tänään, joten, harmaat helmet ja hopea päätyivät kotiinsa vasta nyt. Kun ollaan mukamas niin kiireisiä. Ja jos ei kiireisiä niin vuorotellen lapset sairaina. En kyllä tajua, miten aika häviää jonnekin niin nopeasti!! 
Hei, kiitos tosi hauskoista kommenteistanne ao hiuspostaukseen! Ei muuta kun itsekin vaan kokeilemaan tuonne. Hupaa :) Meillä tyttäret vuorostaan kokeilevat itselleen uusia kampauksia! 


Pitää kertoa vielä, mun miehen suosikit:

Enpä olisi arvannut. Varsinkaan tuota tummaa lyhyttä - kunnes keksin syyn. Mun mies oli pikkupoika, kun Anna-Liisa Tilus voitti Miss Suomi tittelin. Fanittaa edelleen. Ja sori mies, nyt leimauduit missikisoja katselleeksi pikkupojaksi :D 


Nyt, lapsia laittamaan yöpuulle ja viimeiset harkinnat huomiselle kampaajakäynnille. Tn tulen sieltä kotiin ihan saman näköisenä kuin sinne mennessänikin. Olen hiusherkkä ihminen.

Tunnisteet: ,

30 kommenttia:

15. maaliskuuta 2011 klo 20.27 , Blogger sirkkis kirjoitti...

Heippa Rilla, kyllä tuo sinun hiusjuttu on ihan ok vaan tuo keskimmäinen olisi minusta sinulle myöskin sopiva. Se on myös helppohoitoisempi kun on hiukan tummempi ei juuria näkyisi niin helpolla. Kyllä sekin pitäisi sinut nuoren näköisenä.

 
15. maaliskuuta 2011 klo 20.38 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kurjaa sun silmätulehdus. Ärsyttävä vaiva. Koru on ihan mielettömän kaunis!! Kateellinen olen ystävällesi.

Laita heti huomenna hiuskuvaa!

Jenna

 
15. maaliskuuta 2011 klo 20.44 , Blogger Rilla kirjoitti...

Sirkkis: kiitos :) Huh, katsoo nyt, mihin kantti riittää!!

Jenna: laitetaan, jos on jotain näytettävää. Kerrankin olen menossa kampaajalle niin, etten oikeasti ole ihan varma, mitä haen!!

 
15. maaliskuuta 2011 klo 20.54 , Blogger Marja kirjoitti...

No voihan silmätulehdus. Mitkä lääkkeet siihen sait? Mulla tehoaa ainoastaan Fucithalmic-nimiset kertapipetit. Ikinä ennen lapsia en potenut silmätulehduksia, lasten myötä silloin tällöin - ja ihan tasantarkkaan joka kevät allergia-aikaan iskee myös silmätulehdus. Mutta tuo lääke auttaa tosi nopeasti!

Tuo koru on tosi kaunis! Hyvät värit.. yllättäen :) Mulla korumatskut vaan seisoo ja pölyttyy... huoh.

Hei mutta onneksi en siis vielä ennättänyt vastata sun mailiin sillä ethän sä olisi nähnyt sitä lukea tuossa tilassa ;) Vastailen paremmalla ajalla, nyt suihkuun hikisen salireissun jälkeen!

 
15. maaliskuuta 2011 klo 20.59 , Blogger Saila kirjoitti...

Aivan ihana IHANA(kaveri)koru jälleen kerran!
Mua rupes jotenki kauheena huvittaan tuo sun miehesi paljastuminen missikisoja katsovaksi pikkupojaksi. Mun mies paljastui tässä taannoin myös kun sanoi et "eiks Tanja Vienosellaki oo sellanen murrettu vaalea, et värjää sellanen!". ;) No tänään kävin sitte vähän tummentamassa kiharaa (en kylläkään miehen pyynnöstä vaan ihan kampaajan ehdotuksesta). Eli ei muutaku Tilusta tukkaan vaan! Se korostaisi sinun kauniita sinisiä silmiä ainakin!:D

 
15. maaliskuuta 2011 klo 21.08 , Blogger Mia kirjoitti...

Hieno koru taas =)
Toi tumma lyhyt tukkahan ois hieno... ;)

Paranemisia!

 
15. maaliskuuta 2011 klo 21.15 , Blogger Amalia kirjoitti...

Ehdottomasti repäiset nyt! Tee sie se nyt, niin mie uskallan samaan ens viikolla :) Oikeasti olen kyllä jo päättänyt, että mulle tulee tuommoinen kerrostettu polkka, pituutta saa lähteä n 10 senttiä. Ja väri vaihtuu p u n a i s e e n !

 
15. maaliskuuta 2011 klo 21.33 , Blogger anne kirjoitti...

Miullakin huomenna kampaaja, mutta lupaan olla repäisemättä. Oon niin tyytyväinen tukkaani, että. Mutta puolvuosittain on pakko käydä leikuuttaa kuivat latvat pois. . .

 
15. maaliskuuta 2011 klo 21.33 , Blogger anne kirjoitti...

Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

 
15. maaliskuuta 2011 klo 21.40 , Blogger Iida kirjoitti...

Katsoin jo eilen, että kaikista noista malleista toi lyhyt tumma oli musta paras sulle :) Jotenkin sopii tosi hyvin ja tuo sellaista "särmää" luukkiin :) KANNATAN SITÄ!


Iida

 
15. maaliskuuta 2011 klo 21.40 , Blogger Rilla kirjoitti...

Marja: jotain oftan dexa chloraa. Ja samaa voiteena. Ällö vaiva. Harmaa on niin mun väri. Ja sopii myös mun ystävälle :D Vastailehan kun kerkiät, kyllä maltan ootella!

Saila: hih, hauskaa, että sullakin :D Ei se kyllä nykyään enää katso. Kait, tai mistä minä tiedän, mitä se siellä Turussa katsoo ;) MTV3 Avaa? (noeikai) Tuo Tilusväri voi olla vähän liian rohkea. Sulattelen pari vuotta!!

Mia: kiitti :) Olis ainakin repäisevä. Luulen vaan, ettei mun kampaaja suostuis...

Amalia: sullahan on hurjat suunnitelmat!! :) Hitsi kun en oo yhtään repäisevää tyyppiä. Heh, kato nyt, olen olevinani värikkäissä kun mulla on siniharmaata päällä! Mutta, katsotaan...

Anne: hyvä, että joillain tyyli säilyy :) Vähän luulen, että mihinkään jättirepäisyyn ei täälläkään päästä. Kiva se on silti aina suunnitella.

 
15. maaliskuuta 2011 klo 21.41 , Blogger Rilla kirjoitti...

Iida: heh, hauskaa. Mun pitäisi varmaan vaan treenata ensin tuota puolisen vuotta peruukin kanssa. Mulla muuten ollut joskus (yli 10v sitten lyhyt tumma tukka...) - sitä kesti puolisen vuotta...

 
15. maaliskuuta 2011 klo 21.51 , Blogger anne kirjoitti...

Täytyy tunnustaa, että tarkemmin eilistä postausta tutkiessani (en ehtinyt eilen), niin tykästyin tummaan lyhyeen malliin. Liekö sitten syynä se, että muut mallit tulee "liikaa" siroille kasvoillesi eli kaikki mallit ja pituudet varmasti sopisivat sinulle kunhan niitä ei kammata liikaa kauniille kasvoillesi.

 
15. maaliskuuta 2011 klo 21.52 , Blogger Villa Kajava kirjoitti...

Voi sinnuu :(, silmätulehdus on tosi kurja! Nopeasti pitäisi kyllä mennä ohi. Mulla tuo samainen lääke (voide+tipat) tehonneet hyvin.

Tuo keskimmäinen on musta "realistinen". Siinä sun nykyiseen hiukseen ei olisi niin suuri hyppy uuteen leikkaukseen,malliin. Mutta ymmärrän kyllä jännityksen, kun tekisi mieli kokeilla uutta ja sitten kuitenkin jänistää ;)...Mutta hius kyllä kasvaa! Mutta en mä mitään radikaalia muutosta varsinkaan värin suhteen lähtisi tekemään, tuskin sun kampaajakaan siihen suostuisi..

Paranemisiin!

t.MInna :)

 
15. maaliskuuta 2011 klo 21.53 , Blogger Villa Kajava kirjoitti...

No unohdin sitten...Tekemäsi koru on ihana! Kaunis kokonaisuus :).

t.M

 
15. maaliskuuta 2011 klo 22.15 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anne: luulen tietäväni, mitä tarkoitat. On sellainen efekti, mitä pyrin itsekin välttämään!!

Minna: joo, liika on liikaa. Onneksi edes tiedän JOTAIN, mikä mulle ei ainakaan sovi. Ja kasvaahan se.. vaan niin pirun hitaasti :)

 
15. maaliskuuta 2011 klo 22.18 , Blogger Krisse kirjoitti...

Täällä myös silmätulehduksen poikasta viikonloppuna. Minä olin niin punasilmäinen että vot...hävisi onneksi päivässä...kiitos työkavereiden ..
Jännityksellä oottelen uusia tukkakuvia..:-)

 
15. maaliskuuta 2011 klo 22.19 , Blogger Misty kirjoitti...

Onpa kaunis koru -taas!
Olen unohtanut kiittää tekemästäsi korusta, jonka annoimme lahjaksi työkaverille. Hän selvästi tykkäsi siitä tosissaan eli koru sai hyvän kodin. Suuri kiitos koko työporukan puolesta!
Mulla on nykyisin niin hyvä kampaaja, että hän ratkaisee puolestani joka kerta mitä tehdään enkä voi muuta kuin kehua häntä. Onneksi löysin hänet viime vuonna. Vihdoin sain hiukseni sellaisiksi kuin olin aina halunnut! Voisit joskus kokeilla, kun käyt Turkkuses ;-)

 
15. maaliskuuta 2011 klo 22.38 , Blogger Rilla kirjoitti...

Krisse: sitä tuntuu nyt olevan liikkeellä. Meillä työkaverit taitavat desinfioida ovenkahvoja mun jäljiltä :) Ettei tarttuis...

Misty: kiitos, kiva kuulla! Ja hei, laita ihmeessä kampaajasi tiedot, never know, mitä sitä innostuu tekemään :D

 
15. maaliskuuta 2011 klo 23.08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Pyyhi silmiäsi vanutupolla, joka on kastettu kamomillateehen. Vanhankansan kikka.;) Toimii!!! Monesti olen sillä jopa pyörtänyt silmätulehduksen.

Innolla odotan kuvia kampaajan jälkeen.

Aurinkoista kampaajapäivää!
Piku

 
15. maaliskuuta 2011 klo 23.19 , Blogger Maati kirjoitti...

Voi harmi sun silmää:( Lääkkeiden lisäksi kannattaa pyyhkiä silmää ulkonurkasta sisänurkkaan keitetyllä jäähd. vedellä. Silmätulehdusta on kuulemma nyt paljon liikkeellä. Kauniin korun teit, harmaa on niin kaunista. Kiva nähdä sit millaisen mallin leikkautit.

 
15. maaliskuuta 2011 klo 23.58 , Blogger Merja K kirjoitti...

Silmätulehdus on kökkö, pikaista paranemista!

Kaunis koru, olet kyllä taitava :)

 
16. maaliskuuta 2011 klo 0.25 , Blogger Piia kirjoitti...

Hiuskokeilut ovat mainioita. Minä annoin kampaajan valita :P
Ihastuttava koru. On hienoa kun nykyään punasilmäisenä voi olla myös ikityylikäs vampyyri eikä krapulainen särki ;)

 
16. maaliskuuta 2011 klo 8.15 , Blogger Johanna kirjoitti...

Pikaista paranemista silmätulehduksesta. MIunun lemppari on keskimmäinen leikkausmalli. Todella kauniisti sopisi sinulle. Kivaa keskviikkoa.

 
16. maaliskuuta 2011 klo 8.39 , Blogger Vekarus kirjoitti...

Hahaa, miehesi oli siis samaa mieltä kanssani niistä tummista hiuksista :-D

Pikaista paranemista!

 
16. maaliskuuta 2011 klo 8.50 , Blogger ania kirjoitti...

Pikaista paranemista! Miehesi suosikeista pidän eniten keskimmäisestä, lienee pienin muutos kohdallasi. Ystäväkorusi on mutkattoman kaunis, kuten hyvän ystävyyden tuleekin olla. Pidän hirmu paljon, ja luulen, että sain vaikutteita...

 
16. maaliskuuta 2011 klo 17.22 , Blogger Ainosofia kirjoitti...

;D miehelläsi sama maku kuin minun miehellä...ja minullakin.

Eli tuo tumma ja lyhyt malli sopii sinulle tavattoman hyvin.

Itsekkin sitä sitten mietin, että miksi? Varmaan siksi, että kasvosi ovat sirot ja kauniit eli niitä ei sitten kannata hiuksilla kovin peitellä - eli kasvot näkyviin :)

 
16. maaliskuuta 2011 klo 19.32 , Blogger Viivu kirjoitti...

Voi jehna! Silmätulehdus on inha tauti! Toivotaan, että menee helposti ohi.

Tsemppiä huomiseen hiuskeikkaan :) Kuvia odotellaan :)

 
16. maaliskuuta 2011 klo 20.23 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Myöhässä tulee; mutta älä muuta hiustyyliäsi! Se on nyt täydellinen! Muunneltava ja kaunis ja mielestäni täysin sinua. Ei yhtään täti.

 
16. maaliskuuta 2011 klo 21.24 , Blogger Rilla kirjoitti...

Piku: täytyypä muistaa tuo kikka vastaisuudessa. Lapsiperheessä tätä vaivaa on säännöllisesti tyrkyllä.

Maati: kiitti!

Merja K: :)

Piia: HEH, sinä sen sanoit!! Puolensa siis tälläkin :)

Johanna: sitä samaa!

Vekarus: no oli, ihme kyllä. Ei niistä aina tiedä :)

Ania: hauskaa, jos vaikuttuiduit (vai mitenköhän se sana menisi). Itse asiassa, minä ensin vaikuttuiduin jostain sun rannekorusta, missä olit käyttänyt tuollaista hopeatuubia :D

Ainosofia: samaa mietin itsekin. Vaan kantti puuttuu! Laitan hiukset kiinni :) Sitten löytyy kasvot.

Viivu: kiitos :)

Anonyymi: tuli myöhässä, mutta ymmärsin onneksi itsekin. Tai mun kampaaja :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu