Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Meo Modo

maanantai 18. huhtikuuta 2011

Meo Modo

Välillä korua.
Jotain ihan hentoista... Lodolitekvartsirondelleja ja hopeaa. Tää on nyt se mun "VÄRIKÄS" juttu :)
Hopealaatassa teksti "meo modo" - latinaa - tarkoittaen "minun tavallani".
Pientä ja hentoista. Että ei ihan väriryöpsähdys  vielä!
PS. Olin tänään kampaajalla (ihan alkuperäisen suunnitelman mukaan - ei ole leikattu aikoihin otsista lukuunottamatta). Väri oli lähtenyt niin paljon, että mulle kerrottiin, että vaaleaksi saisi suhteellisen kivuttomasti. Arvatkaas mihin päädyttiin ...

Tunnisteet:

11 kommenttia:

18. huhtikuuta 2011 klo 19.39 , Blogger Katja kirjoitti...

oletko taas vaalea?

Minulla olisi kampaaja keskiviikkona ja olen ajatellut että värjäisin blondista tummaksi.
Olen niin väsynyt ainaiseen juurikasvuun.
Tiedän kyllä jo nyt että en varmaan viihdy tummassa. Olen aikaisemminkin kokeillut. Katsotaan kuinka käy...

 
18. huhtikuuta 2011 klo 19.44 , Blogger Elämän Helmiä kirjoitti...

Kauniita koruja!
Ei kait vaan blondi ? =)
Minä kävin taas blondaamassa juuri kasvua, joten kuukauden taas pärjää.
Aurinkoista pääsiäisviikkoa!
-päivi-

 
18. huhtikuuta 2011 klo 19.59 , Blogger Apsi kirjoitti...

Näytä jo!!! :)

 
18. huhtikuuta 2011 klo 20.08 , Blogger Marja kirjoitti...

Älä pidä hullu(j)a jännityksessä!?!! :D Sä päädyit ihan tummaan? Tai vaaleisiin raitoihin?

Mun piti kommentoida tuota edellistäkin postausta mutta en vielä ennättänyt.. mutta siis kotijumppa on mulle ihan sula mahdottomuus - en vaan saa aikaiseksi, edes sataa vatsalihasliikettä. Kuten joskus muinoin :) Mun on pakko käydä salilla tai ryhmätunneilla, kotona ei pysty eikä kykene. Enkä tykkää zumbata tms. kotona kun a) ei ole tilaa ja b) musta tuntuu että pöly oikein lähtee liikkeelle kun liikaa riehuu.. :) Tosin jos lähtis rasvaakin niin siitä ilosta voisi tietty pölyjäkin enemmän pyyhkiä!

Mutta siis joo, nyt salille kun ei tuonne tuuleen kestä lähteä juoksemaankaan. Ja totta, lihasmassa on katoavaista :(

 
18. huhtikuuta 2011 klo 20.09 , Blogger Maitolaiturin Kyllikit kirjoitti...

Tuliks punainen? Vai keltainen pääsiäisen kunniaksi ;)

 
18. huhtikuuta 2011 klo 20.11 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Rikottu lyhyt vaaleilla raidoilla :)

Ihanaa kevättä sinulle. T. Viivi

 
18. huhtikuuta 2011 klo 20.13 , Blogger Maitolaiturin Kyllikit kirjoitti...

Ai niin, piti kanssa kommentoida tuota edellistä liikuntasettiä.
Mulla on makuuhuoneessa kuntopyörä. Laiskasti sitä käytän, mutta mukava hurauttaa sillä silloin, kun kaipaa liikuntaa ja on kiinni lapsissa. Lapset katselee sillä aikaa videota...henkinen kehitys ehkä kärsii, mutta saapahan äiti kuntoilla.
Meidän vinttiin on valmisteilla oma jumppasali. Sinne tulee miehen treenifillari (sellainen harjoitusvastussysteemi) ja matot venyttelyä, pilatesta, kuntopiiriä yms varten on hankittu myös.
Haaveena on, että siellä pystyis sitten koko perhe jumppailemaan yhdessä aina kun tarve vaatii. Parit venyttelysessiot on siellä Betoluxin hajussa jo pidettykin.

 
18. huhtikuuta 2011 klo 21.02 , Blogger Rilla kirjoitti...

Katja: juurikasvu täälläkin rupesi tökkimään. Plus se fakta, että ihan vaalea ei enää oikein sopinut mun ihon väriin. 10 vuotta sitten se oli vielä ihan jees :)

Elämän Helmiä/Päivi: hih, no en ihan ;)

Apsi: otan kuvaa huomenna!

Marja: mua erityisesti tekis mieli laittaa käsivarret takaisin kuntoon. Ei vaatisi tosiaan hirveitä, että sais ihan näkyvää aikaiseksi! Ja hei, et oo ihan väärässä arvauksesi suhteen!

Maitolaiturin Kyllikit: heh, keltanen olis ollut varsinainen veto :D Teidän vintin jumppasali kuulostaa ihan loistavalta. Kateus!

Viivi: hih, lyhkästäkin kateltiin - mut ihan vaan kuvissa - jos siis joskus..?

 
19. huhtikuuta 2011 klo 10.05 , Blogger Krisse kirjoitti...

Ihana koru...yksinkertaisen kaunis
Mukavaa pääsiäisenaikaa ....

 
19. huhtikuuta 2011 klo 10.33 , Blogger Lovviisa kirjoitti...

Vau tuota kuvvaasi etellisessä postauksessa...Tosi timmi. Itekkin olin jottain tuonnepäin aktiivikuntonyrkkeily aikanani. Pari vuotta sitten kaularankaleikkauksen jäläkeen rajut lajit kiellettiin ja niitä niin kova ikävä...
Nättejä kyllä tekemäsi korut. Miehen työkaverikin harrastaa sammaa ja minulla muutama. Ilosta tiistaita:)

 
19. huhtikuuta 2011 klo 19.21 , Blogger ania kirjoitti...

Iiihanat värit korussasi :) Värikäs olematta kirjava. Hienostunut, kevyt. Ja laatta jälleen pro.
PS En mee nukkuu, ennen kuin oon nähnyt sun tukan ;)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu