Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Röyhelöpaita

torstai 19. toukokuuta 2011

Röyhelöpaita

Edellisen limanuljaskapostaukselle vastapainoa! Jotain kauniimpaa ja siistiä.


Kiitokset vielä kotilotaistotsempistä, yritän vastailla kysymyksiin aiheen tiimoilta. Sen verran voin sanoa, että kyllä meillä uskaltaa kävellä nurmikolla paljain jaloin, ei niitä sieltä löydy :) Lymyilevät kasvien ja kivien alla ja sateella jostain ihmeen syystä tykkäävät  lähteä ulkoilemaan kivetyksille! Eivät mokomat tajua, miten helppo ne on siitä napata. Joko meidän kotilonmetsästäjän toimesta, tai lintujen.


Minä taas olen metsästänyt sopivaa röyhelöpaitaa leveiden farkkujen ja mun lempiballerinojen kaveriksi. Vähän sillä ajatuksella, että tahtoo, mutta en ole ihan varma, osaanko käyttää.. Vähän niinkuin kukkakuosit. No, tämä perusajatus tarkoittaa: etsi edullinen, ei sitten harmita jos ei tule käytettyä kovin montaa kertaa. 
Sopiva yksilö käveli vastaan KappAhlissa!
Helmien kanssa just sopiva!
Päälle kun nykäisee vielä bleiserin, olo ei ole yhtään liian röyhelöinen! 
Ongelma vaan on, että tästä paidasta mulle tulee mieleen toinen paita, jonka pistin viime keväänä kiertoon. Voih, oli vähän samantyyppinen, hiukan hillitympi. Olin vaan sitä mieltä, etten enää ikinä tuota käyttäisi. 


*kaipaus*


Todennäköisesti se oli liian pieni tai tahrainen, mutta - aika kultaa muistot. Vai pitäisikö ajatella, että ikinä ei saa hävittää mitään? Olen hirmu hyvä pistämään tavaraa kiertoon, suurinta osaa en jää kaipaamaan, mutta aina joskus käy näin... Tähän ehkä on auttanut tämä mun välivarastointisysteemi. Epäilyttävä tavara vuodeksi ylähyllylle, jos sen olemassaoloa en sinä aikana edes muista, pois, pois... 

Tunnisteet:

13 kommenttia:

19. toukokuuta 2011 klo 19.59 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voi vitsi noi kengät on ihanat. Röyhelöpaitaa En ehkä itse osaisi käyttää mutta kaunis kokonaisuus. Sun hiukset muuten edelleen aika tummat, oletko jo tottunut niihin? :)

 
19. toukokuuta 2011 klo 20.22 , Blogger Merja K kirjoitti...

Minulla on juuri kirpparipöytä kolmeksi viikoksi varattuna ja olen aivan kypsä vaatteiden pyöritykseen. Vannoin juuri, että en koskaan enää osta mitään, mutta ans kattoo ;)

Tosi kiva paita, eikä ole yhtään liian röyhelöinen. Juuri sopivan naisellinen :)

 
19. toukokuuta 2011 klo 20.41 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anonyymi: eh ... hiuksista ... rehellinen vastaus: en :D

MerjaK: ymmärrän tunteen erittäin hyvin!! Olen maailman surkein tuossa hommassa. Yleensä menee suoraan pelastusarmeijalle kaikki.

 
19. toukokuuta 2011 klo 22.21 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Sulla on tosi kiva tyyli!! Tykkään :)
Mulla vaatteiden kierrätys ei toimi. En kyllä ostakaan paljon vaatetta, mutta kaapissa on sellaista vanhaa tavaraa mihin en ole koskenutkaan sataan vuoteen, noloa.
Riikka

 
19. toukokuuta 2011 klo 22.31 , Blogger Anniina kirjoitti...

Ihana paita! :)

 
19. toukokuuta 2011 klo 22.41 , Blogger Maati kirjoitti...

Nätti asu, röyhelöt ei ihan mun juttu ole eikä ne kukkakuositkaan, joten uusia kesävaatteita ei taida helpolla löytyä tänä kesänä. Kotilot ja kastemadot tulee sen vuoksi sateella asvaltille, muuten kuulemma hukkuvat/tukehtuvat veteen.

 
20. toukokuuta 2011 klo 7.49 , Blogger ania kirjoitti...

Tuo määrä röyhelöä muuten maskuliinisen (paitsi superihanat Jimmyt) asusi kanssa on tosi hyvän näköistä. Ostin kanssa valkoisen hihattoman röyhelöpaidan käytettäväksi 'siellä alla piilossa' ja vaikken olekaan rimpsujen ystävä, niin tykkään myös omastani - ja olen myös pitänyt sitä. fRillat on kivaa piristystä muuten askeettiseen pukeutumiseen eikä heikennä uskottavuutta tippaakaan ;)

 
20. toukokuuta 2011 klo 18.37 , Blogger Marja kirjoitti...

Komppaan Aniaa - pitäähän Rillalla nyt muutama frilla olla :D Tykkään (kuinka yllättävää, hih) asustasi kaikin puolin. Mitenkäs mä en tuollaista paitaa KappAhilista bongannut... käy sä hakemassa siis se mun jakku, mä haen tuon sun paidan niin todellakin ollaan tekstiilikaksoset :)

Leppoisaa viikonloppua sinne suunnalle!

 
20. toukokuuta 2011 klo 22.03 , Blogger Lovviisa kirjoitti...

Siis KappAhl on hitsin hyvä vaatemesta :)

 
20. toukokuuta 2011 klo 23.52 , Blogger anne kirjoitti...

Tuttu tunne tuo, mutta uskon aina siihen, että kierrätykseen mennyt vaate on saanut paremman kodin eli "suuremman2 tai sanotaanko "paremman" käyttäjän tai ainakin käyttöasteen :)

Blogissani on sinulle jotain.

 
21. toukokuuta 2011 klo 0.24 , Blogger -Jassu- kirjoitti...

Voi JAIKS tuota edellistä postausta!!! Ihan järkky määrä niitä nuljaskoja 8-O

Ihana dagens sulla, itsekin pidän hillityistä röyhelöistä, mutta isorintaisena saan olla aika varovainen etten liikaa korosta miehustaa... Sulle tuo valkoinen sopii kuin nakutettu!

Mukavaa viikonloppua!

 
21. toukokuuta 2011 klo 17.58 , Blogger Rilla kirjoitti...

Riikka: jos on sata vuotta saanut olla rauhassa niin eiköhän siitä uskalla luopua :)

Anniina: kiitti :)

Maati: ei huolta, kyllä sieltä kaupoista muutakin löytyy! Olen suht varma.

Ania: heh, näinhän se on! Hihaton on tää munkin versio. Kätsy!

Marja: sovittu! Sun jakku oli selvästi muuten silitetty kaupan jälkeen. Meillä ainakin ne oli niiiiin kurttuisia.... :)

 
21. toukokuuta 2011 klo 17.59 , Blogger Rilla kirjoitti...

Lovviisa: sieltä tekee hienoja löytöjä :) Eikä maksa paljon.

Anne: voi kiitos, tulen noutamaan!

Jassu: mulla sitä vaaraa, että korostais rintamusta liikaa EI ole :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu