Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Ihanan kamala

keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Ihanan kamala

Mitä teille tulee tästä kuosista mieleen??


Mulle ... kasarineuleet (sellaiset löperöt ja loppupeleissä nyppäiset, niille, ketkä muistaa..) ja hmmm..  miesten pitkät kalsarit :D

Mun silmään se on ihanan kamala/kamalan ihana. En ole ihan varma. Olen säilönyt tuota neuletakkia vaatekaapin ylähyllyllä jo jonkun aikaa. Sinne menee kaikki, mistä en ole ihan varma (älkää kysykö, miten sellaisia mun kaappiin päätyy). Joka kerta kaapin avaessani, tuo on tuijotellut takaisin ylähyllyltä. Eikä johdu pelkästään siitä, että siinä on erottuva kuosi. Siellä on sellaista väri-iloittelua seassa, että tiedän niiden satavarmasti päätyvän jonnekin ihan muualle kuin minun käyttööni :)


Mutta tämä... päälle. Tän kanssa ei mitään ektraa. Valkoinen tuplateeppari ja farkut. Piste. No, kengät myös.


Jollain kummalla tavalla tykkään :) Siirrän siis pari hyllyä alemmas.  


Muutenkin. Vaatekierrätys. Saako kaikki muut aikaiseksi viritellä kirppispöytiä? Olen surkea siinä. Päätyvät poikkeuksetta pelastusarmeijalle tai UFFelle. 


Lasten vaatteiden osalta asia on ratkaistu niin, että kiikutan kaiken siskolleni, jolla on myös kolme lasta, sopivasti hiukkasen nuoremmat, samalla tavalla kaksi tyttöä ja nuorimmainen poika. Näppärää!!


Mutta nää omat. Äh. Täytynee ottaa joku yksi sisään, kaksi ulos-periaate. Tai kolme ulos... 

Tunnisteet:

13 kommenttia:

22. kesäkuuta 2011 klo 21.41 , Blogger Mari kirjoitti...

Minulla on kerran kuukaudessa tai vähintään kerran kahdessa kuukaudessa kaverin kanssa kirppispaikka. Tavaraa tulee 3-10 kassillista joka kerta. JOs jotain ostan niin jotain lähtee samalla kirppiskassiin joten aika paljon tulee shoppailtua. Kaikki kaapit ja varastot on siivottu perus tyhjiksi joten ylimääräistä kertyy enää ainoastaan shoppaamalla uutta:)

 
22. kesäkuuta 2011 klo 21.48 , Blogger Terhi kirjoitti...

Hei, mä voisin alkaa olemaan sun UFF/Pelastusarmeija :) Osoitehan sulla on varmaan jossain syövereissä tallessa :D Mä oon kans onneton kirppistelijä. Nyt myin jotakin pari vkoa sitten ulkoilmakirppiksellä ja meinaan sinne vielä tänä kesänä toisenkin kerran suunnata. Nuo viikkopöydät on liian työlästä touhua mulle, huoh. Kivaa juhannusta! Niin ja tuo(kin) sopii sulle hyvin, siis tuo jakku :)

 
22. kesäkuuta 2011 klo 21.53 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei.Mitä jos myisit täällä blogissa vaatteita?

 
22. kesäkuuta 2011 klo 22.06 , Blogger Rilla kirjoitti...

Mari: oi mite ihanan järjestelmällistä! Voi. Mulla mukamas ei ole ikinä aikaa lähteä virittämään mitään kirppispöytiä. Ja jotenkin miettii, että meniskö mikään kaupaksi..

Terhi: heh. Osoite löytyy! Vai olet sinäkin ryhdistäytynyt. Kyllä munkin täytyy.

Anonyymi: on käynyt sekin mielessä. Joku torso alku on olemassa (siis ilman mitään myytävää), mutta sekin jäänyt siihen. On kyllä oikeasti hyvä idea. Siinä ei ainakaan tarvis poistua kotoa :) Sitä tekosyytä siis ei olisi. Otan vakavasti mietintään!

 
22. kesäkuuta 2011 klo 22.33 , Blogger Anna kirjoitti...

Kuosi on kyllà jotain menneltà vuosikymmneltà, mutta tulee mielee àikànmaikka 80-luvulta... Mutta niukka malli pelastaa ja Plim! Jakku onkin ihana :)
Takuulla saisit silmànràpàyksessà myytyà vaatteet jos tànne laittaisit! itse en lupaudu ostamaa mitààn (paitti sun upeita koruja) kun olen isompaa kokoa.

 
22. kesäkuuta 2011 klo 22.37 , Blogger ania kirjoitti...

Hah, hah :D Mä tiedän ton kalsari-fiiliksen! Joku tossa kuosissa vaan miellyttää: Katsos, kun mulla on, yllätys-yllätys, neulepusero tota samaa kuviota. Tai on ollut joskus about 10 vuotta sitten, ja tiedän, että se on tallella vieläkin. Jossain. Se on puuvilla, ihanan pehmeä ja kestänyt monta pesua ja kokenut vaikka mitä. Mä suosin UFF:aa. Vien, en hae.

 
22. kesäkuuta 2011 klo 22.39 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anna: hih, joo, se se on! Äikänmaikka 8-luvulta :D Lupaan yrittää saada aikaiseksi "jotain" :) Olikos tarpeeksi epämääräisesti sanottu?

 
22. kesäkuuta 2011 klo 22.43 , Blogger Rilla kirjoitti...

Ania: joo, UFFe on ollut munkin kaveri näissä hommissa. Heh, hauskaa, että kalsarikuosi on sunkin mieleen. Jotenkin, en ole yllättynyt :) Ajattelee, että kamala, mutta silti, niin ihana.

 
22. kesäkuuta 2011 klo 22.44 , Blogger Valloittava valkoinen kirjoitti...

minusta jakku on hieno!

-Anu

 
23. kesäkuuta 2011 klo 9.41 , Blogger Merja K kirjoitti...

Kiva kuosi ja sopii hyvin farkkujen kanssa!

Iloista juhannusta perinteisessä juhannussäässä ;)

 
23. kesäkuuta 2011 klo 10.52 , Blogger selma kirjoitti...

Mun mielestä toi on kyllä hieno sun päällä! Ehdottomasti keeper! Helpoimmalla pääsen vaatekaappien siivouksissa, kun vien sukulaisille ja kavereille ja mitä eivät huoli lahjotan Idäntyöhön.

 
23. kesäkuuta 2011 klo 13.18 , Anonymous Milkyn blogi kirjoitti...

Täällä uusivanha lukija.Päätinpä minäkin vihdoin kommentoida jo pitkään blogiasi kurkkineena. :)

Aika samat fiilikset tuli mulle tuosta neulejakusta. Ei oikein heti tiedä onko ihana vai kamala (kaikella kunnioituksella) mutta sun päällä farkkuihin ja valkoiseen teeppariin yhdistettynä on oikein kivan näköinen! :)

Tänne blogiin vaan vaatekirppis pystyyn tai huutonettiin! Vaatteesi ovat kauniita ja varmasti menee kaupan.Mulla odottais kans vino pino kuvattavia vaatteita,jotka pitäis laittaa huutikseen. Ennen olen nimittäin minäkin vienyt kierrätykseen. Tsemppiä siihen projektiin! :)

 
26. kesäkuuta 2011 klo 0.01 , Anonymous Jamblinne kirjoitti...

Pienellä tuunauksella ihan selvä Odd Molly! :-)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu