Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kokeilin roosaa

sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Kokeilin roosaa

Mun vaatekaapista ei ole jotain yksittäistä huivia lukuunottamatta mitään roosaa vaatekaapissa. Jotenkin mulle tulee niin nasu-olo niissä... 
Ajattelin kuitenkin kokeilla! Mulla on ollut kaapissa marinoitumassa roosa lyhythihainen paita pitkään. Tämä päällä perjantaina töihin, eikä mulla ollut yhtään hullu tai nasumainen olo tämän kanssa, hörhelöstä huolimatta!


Olin varustautunut hyvin - jos käy ahdistamaan - lisätään huivi - tai pahimmassa tapauksessa, bleiseri vielä päälle :)
Perjantaina mies saapui Turusta ajoissa, minä vielä kotosalla työvaatteissa. Ei ehtinyt montaa sekuntia olla sisällä, kun totesi, että "rouva on sitten vaihtanut tyyliä". Heh. Oli vissiin sittenkin outo mun päällä. Takaisin siniharmaaseen... Tai, ehkä säilytän tuon niitä nasuhetkiä varten :D 
Nyt virittäydyn ensimmäiseen viralliseen lomapäivään!! Mulla ulkona takakuistilla katon alla pari maalausta odottavaa tuolia, tapettikirja levällään, verhoja kuivumassa ja 12/49 ikkunaa pestynä!


Energistä viikkoa teille muillekin :)

Tunnisteet:

16 kommenttia:

17. heinäkuuta 2011 klo 20.54 , Blogger Marja kirjoitti...

Vitsit, ihana!! Siis tuo pusero. Tuo ei mun mielestäni ole mitenkään nasumainen sävy. Ja ihanat nuo hörhelöt :)

Terkkuja Raumalta! Käytiin Vanhan Rauman kujilla eilen ja poikettiin ihanaan vaateputiikkiin missä oli kaikki -40% - Marc´O Poloa, GANTia yms. yms. Jotenkin tulit siellä mun mieleen :) Arvaa mitä ostin... samanlaisen pitkän neuletakin mikä mulla jo on :D Ihan vaan siksi että nyt raaskin paremmin käyttää sitä ensimmäistä kun on toinen varalla kaapissa :)) ja tuumin että on niin ajaton malli, että mennee mulla loppuikäni.

Uhuuh.. mikä loma? Mä yritän virittäytyä töihin paluuseen... evvk =/ No, parin päivän päästä luultavasti tosiaan tuntuu siltä kuin ei olisi lomalla ollutkaan ;) Tosin yritän ottaa tämän loppukesän loman kannalta vaikka olenkin töissä - en stressaa työjuttuja, oon vaan, ja singahdan kotiin HETI kun työaika loppuu. Piste. Sinne suunnalle IHANAN RENTOJA lomapäiviä, nautihan vuorostasi! Ja mailaa mulle jossain välissä ;)

 
17. heinäkuuta 2011 klo 21.20 , Blogger Sofiina kirjoitti...

Tosi ihana asu! Itse asiassa aikas kiva tuo roosa väri. Itse olen melko mustavalkotyyppi, ja vaatehuoneeseeni harvoin eksyy mitään muuta väriä. Hiljattain kuitenkin erehdyin ostamaan vanhan roosan sävyisen paidan ja jotenkin tykkään kyllä siitä vaikka hieman erilainen onkin :)

Ihanaa lomaa!:)

 
17. heinäkuuta 2011 klo 21.42 , Blogger Terhi kirjoitti...

Ihana hörhelöpusero eikä todellakaan (mun mielestä) nasumainen. Ja sitäpaitsi sopii sulle :) Rentouttavaa lomaa, nauti!!

 
17. heinäkuuta 2011 klo 21.45 , Blogger Katja kirjoitti...

Tosi kaunis asu! Itse käytän aika paljon vaaleanpunaista. Rohkeasti vaan, ei ole yhtään hullumpi kuin muutkaan värit.

 
17. heinäkuuta 2011 klo 22.12 , Blogger Rilla kirjoitti...

Marja: voi, mun olis pitänyt päästä sinne ostoksille. Olisin varmasti "säästänyt" rutkasti rahaa :D Jaksuja sinne töihin paluulle, laittelen sulle viestiä ;)

Sofiina: melko väritön olen itsekin. Ajoittain yritän jotain muuta, ei oikein onnistu! Ei tää paha ole, ehkä kestän :)

Terhi: kiitti :) Ja joskus voi olla ihan ok olla nasumainenkin!!

Katja: katselen aina vaaleanpunaista/roosaa toisten päällä ihaillen. Itsellä näyttää hassulta. Toisille sopii pinkkikin ihan loistavasti, minä en edes yritä :)

 
17. heinäkuuta 2011 klo 22.17 , Blogger Riina kirjoitti...

Ei näytä yhtään hullumalta päälläsi tuo roosa, mielestäni sattuu oikein hyvin. :) Mutta itsehän sen parhaiten tietää, mikä tuntuu parhaalta päällä. Itselläni on myös sellaisia värejä, joita en pysty käyttämään. Toisen päällä ne näyttää hyvältä, mutta itse kun kokeilee, niin vieraalta tuntuu.
Mieskin osaa heti sanoa tietyistä väreistä, että ihan sun väri. Että kai meillä kaikilla ne omat värimme on. :)

Ihanaa lomaa, koitahan nauttia!

 
18. heinäkuuta 2011 klo 0.27 , Blogger Ira kirjoitti...

Itse tykkään vaaleanpunaisesta ja pusero siis tooosi kaunis hörhelöineen. Wautsi -ikkunat jo hyvässä vauhdissa toisin kuin mulla, plaah! Pessyt tasan nolla ikkunaa.

Mukavia lomapäiviä! :)

 
18. heinäkuuta 2011 klo 0.32 , Blogger selma kirjoitti...

Hyvältä näyttää toi asu, mutta jos ei tunnu omalta niin ei tunnu. Tsemppiä ikkunanpesu-urakkaan!

 
18. heinäkuuta 2011 klo 8.22 , Blogger Merja K kirjoitti...

Rakastan vaaleanpunaista, tuo paita on ihana!

Auts, minunkin pitäisi pestä ikkunat sekä kotona että Unelmassa. Olen onnistuneesti skipannut urakan ainakin tähän asti.

Kivaa lomaa!

 
18. heinäkuuta 2011 klo 9.35 , Blogger Anniina kirjoitti...

Kaunis paita ja näyttää hyvältä päälläsi, sinuna laittaisin sen kyllä aina silloin tällöin päälle :)
Ihanaa lomaa sinulle! Täällä kanssa pestään ikkunoita... plääh.

 
18. heinäkuuta 2011 klo 21.32 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Löysin blogisi jokin aika sitten ja nyt olen lukenut sitä ihan säännöllisesti - mukava blogi siis. :)

Mäkin löysin vaaleanpunaisen pari vuotta sitten - vuosiin en voinut sietää mitään vaaleanpunaisen sävyjä missään tapauksessa! Ensin ostin kunnon pinkin t-paidan, jota pidin vain mustan paidan/villatakin alla tuomassa väriä (paidasta näkyi siis vain kaistale kaula-aukosta :), nyt omistan jo useita pinkkejä paitoja ja muutaman hempeän vaaleanpunaisenkin. Rohkeutta siis vain sullekin kokeiluun! ;)

Heidi

 
18. heinäkuuta 2011 klo 21.33 , Blogger Sini kirjoitti...

Mäkään en osaa ko. väriä pukea, tunnen oloni possuksi ;) Mutta siis sulle sopii hyvin ja voisi sitä itsekin joskus repäistä!

 
18. heinäkuuta 2011 klo 21.37 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana paita! Laittaisin oitis tuon päälle :) Ja sopii mielestäni sullekin! Ymmärrän tosin, että musta-harmaan jälkeen tuntuu oudolta!

 
18. heinäkuuta 2011 klo 23.13 , Blogger Uuden Kuun Emilia kirjoitti...

Mun mielestä se sopii sulle hyvin! Mutta mähän oonkin hiukan hempukka :)

Piti tuosta juoksuasiasta kirjoittaa. Itse olin 20 kun lääkäri totesi, että lonkissani on limapussejen paikalla enää rusinat. Halusin juosta lonkkakivuista huolimatta ja kiersin lääkäreillä hakemassa kortisonia lonkkakipuihin. Kun olin saanut hätäapuna parisenkymmentä pistosta lonkkaani, tulos oli selvä. Mä en juokse enää koskaan.
Oi, jos olisin ollut järkevä ja levännyt. Jättänyt piikit hakematta jne. Jossittelen vieläkin.
Joskus vedän tossut jalkaan ja menen Alman kanssa hölkälle. Illalla syön sitten särkylääkkeitä, oikealla kyljelläni en ole voinut nukkua vuosiin, kun kipu on kroonista.
Joten lucky you, lepo auttoi. Nyt vaan (uutta) tossua rullaamaan! :D

 
18. heinäkuuta 2011 klo 23.59 , Blogger Maati kirjoitti...

Kyllä sulle sopii tuo nasuvärikin, väreihin on vaan tosi vaikea siirtyä harmaan, mustan ja valkoisen jälkeisestä "ilottelusta":) Juoksijanpolvi ei varmaan ole sama kun paukkuvat polvet, mulla on semmoset:)Oikein mukavaa lomaa!

 
19. heinäkuuta 2011 klo 23.09 , Blogger Rilla kirjoitti...

Riina: ei se hullumpi ole - vieras vaan vähän! Mutta - kaikkeen tottuu, kait :)

Ira: mua hiukkasen masentaa se jäljellä oleva määrä. Tavoittena taas tulevana viikonloppuna hiukkasen päästä eteenpäin. Viikolla lasten kanssa yksin en edes yritä :)

Merja K: heh, jos rakentaisin vielä uudelleen, tekisin talon, jossa vain suuuuuria yhtenäisiä ikkunoita. Ihan pesuhommien takia jo :D

Anniina: näin teen ;) Ikkunanpesusta pitäisi kyllä saada joku palkinto...

Heidi: oho! Sinä olet tehnyt oikein aluevaltauksn ;) Mulla jotain värikkäämpää ollut lähinnä kait urheiluvaatteissa. Muuten niiiin säyseää. Mun mielestä tää roosa luetaan vielä niihin hempeisiin puuteriväreihin, menee!

Sini: heh, repäsehän sinäkin!!

Anonyymi: kiitos. Ja tottahan se on. Aina kaikki uusi on outoa... Onhan?

Emilia: voi surkeus! Tuo on todella kurjaa. Minäkin olin kyllä ajatellut, että mun juoksut on juostu - ne kirjaimellisetkin - mutta, ehkä ei... Saas nähdä. En vielä uskalla hurrata!

Maati: heh, kiitti. Naurattaa täällä nuo paukkuvat polvet. Sori, ei saa nauraa, mutta naurattaa :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu