Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Käärmekengät

sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Käärmekengät

Yksi mieltäni eniten lämmittänyt löytö Turun reissulta oli Stuart Weitzmanin käärmekuvioiset loaferit. Pitkin syksyä olen tuijotellut käärmekuvioisia laukkuja, kenkiä ja vöitä, ajatuksella, että JOTAIN käärmettä on saatava vaatekaappiin. Ihan se yksi pieni juttu vaan. Jotain sellaista, millä saa tylsän ja tavallisen asun ihan uudeksi.
Korkeina kenkinä eläinkuosi olisi mun vaatekaappiin ehkä vähän liikaa... Mielikuva siis jotain muuta kuin mitä tavoittelen :) Loaferit ovat tähän just sopivat. Plus menevät vielä pitkälle syksyyn. Seuraan kelpaa kaikki musta, beige, ruskea, vaalea ja myös farkku. Tosin ne farkut bootcut-lahkeella (flaretkin kelpaisivat, sopivia vaan ei löydy omasta kaapista), ei pillinä.
Päälle sivistynyt villakangastakki ja olen valmis mihin vaan :D
Turussa kiersin ristiin rastiin kauppoja. Varmaankin kaikki, mitä mulle vinkattiin (lähdin aamulla liikenteeseen, kolmen maissa olin "valmis"). Parhaimmasta päästä jäi mieleen Kenkäfriikki, Kriss, Sand, Element, LiuJo... Äh, unohdan varmasti ties mitä. Mainittakoot nyt, että tuttu ja turvallinen Stockmann oli myös listalla! Niin helppo...


Joka tapauksessa, seuraavalle Turun reissulle mulla on sävelet valmiina! Viimeistään isken itseni paikalle vuoden vaihteen alennusmyyntiaikaan :)

Tunnisteet: ,

10 kommenttia:

25. syyskuuta 2011 klo 20.29 , Blogger Nna kirjoitti...

element on ainakin tunnettu hyvistä alennuksistaan :)

 
25. syyskuuta 2011 klo 20.44 , Blogger Marjukka kirjoitti...

Makee kuosi!!

 
25. syyskuuta 2011 klo 21.14 , Blogger Henna kirjoitti...

Hei Rilla!

On sinulla hienoja asusteita, vaatteita ja noi kengät on tosi makeet. :D Hieno löytö!
Itse askartelen ihana omaksi ilokseni kortteja ja lämmitän niillä toivottavasti myös tuttujen ja ystävieni mieltä. Ihanaa syksyn aikaa sinulle ja bloggaillaan!
-Henna-

Käy vierailemassa blogissai (http://askartelujani.blogspot.com

 
25. syyskuuta 2011 klo 21.38 , Blogger Outi kirjoitti...

Iltaa Rilla!

Waude wau mut on sulla hienot uudet kenkulit!!! Näyttäis hyvät munkin kaapissa ;)

Hyvää alku viikkoa!

I-HA-NA BLOGI, koukuttava :)

 
25. syyskuuta 2011 klo 21.47 , Blogger Rilla kirjoitti...

Nna: oo, kiitos vinkistä, tuo täytyy muistaa!!

Marjukka: eikös :)

Henna: voi kiitos :) Täytyy tulla vierailulle! Minä en ole saanut ainuttakaan itse tekemää korttia aikaisiksi... no, aikoihin. Nakitan tuon homman aina tyttärilleni :D

Outi: kiitos kovasti :D Minä tuskin maltan odottaa, että pääsen käyttelemään noita! Sopivaa settiä kasailen...

 
25. syyskuuta 2011 klo 22.25 , Blogger Villa Kajava kirjoitti...

Kiva, että ollut antoisa shoppailureissu :)! Nuo kengät ovat just mun makuun..ja usko pois: ei hullumpi käärmekuosi korkkarimuodossa...Mulla on Stuart Weitzmanin käärmekuosiset sandaalikorkkarit ;)...Ja tykkään! Krokokuosiinkin olen ihan hurahtanut ja innoissani olen kanniskellut mustaa krokokuosista DKNY:n olkalaukku/clutchia, vähän särmää arkeen, heh ;). Puhumattakaan leopardikuosista...Takki näyttää ihanan väriselle!

Mukavaa viikkoa!

T.Minna :)

 
26. syyskuuta 2011 klo 11.01 , Blogger ania kirjoitti...

Erittäin nautittavaa ihasteltavaa :) Käärme on kivaa ja tykkään erityisesti, kun on noita sävyjä... helpot yhdistää niin moneen väriin, siis niihin harmaisiin ja beesseihin ;) Takki näyttää suloisen pehmeältä. Mustaan on kiva palata, kun välillä virkistäytyy näillä vaaleammilla. Hyvää uutta viikkoa!

 
26. syyskuuta 2011 klo 19.55 , Blogger Marita kirjoitti...

minä olen sen verran käärmekammoinen etten ihan suosiolla jalkojani kenkiin laittaisi...ihanat kyllä muutoin!

 
26. syyskuuta 2011 klo 22.27 , Blogger Annimanni/Arkkitehdin tytär kirjoitti...

Sullakin :) Siis käärmehimo. Mulla kävi jo yksi käärmehame sovituksessa, mutta njääh, ehkä sellainen käärmekuvioitu huivi olisi kuitenkin mulle ihan riittävästi.

 
26. syyskuuta 2011 klo 23.44 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

IHANAT KENGÄT! :) Paljonko maksoit noista?

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu