Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lomakiharat

tiistai 25. lokakuuta 2011

Lomakiharat

Jos eilen olin niinkin tärkeissä tunnelmissa, kuin lomakynnet, tänään mennään vähintäänkin yhtä merkittävällä linjalla. Lomakiharat. Meillä on koko naisväen voimin leikitty kauneus- ja terveysmessuilta kotiin kiikuttamallamme Remingtonin Pearl Wandilla. Tämä on kuulemma jo ihan vanha juttu, viime joulun hittituote, yms, mutta ei haitanne :)
Kuivaan hiukseen lämpösuojaa, hiustupsuja kieputtelemaan puikon ympärille - joka muuten on ihan TÖRKEÄN polttava - ymmärrän, miksi mukana tuli myös hanska ;) (t. eräs, jonka etusormea hieman kirveltää). Muutama sekunti ja kihara on valmis. Ainakin mun hiuksessa kestää tosi hyvin. On kihara vielä seuraavanakin päivänä!
Näillä olen ihan samis oman pienen strasselitukkani kanssa ;)
Suorastaan harmi, että näissä kiharoissa ei ihan töihin mennä. On niin seriös tuo mun toimenkuva. Tai, no, hmmmm... Mietitään :D 

Ja loma jatkuu! Tytöt huitelevat kavereidensa kanssa, meillä yökyläilijöitä vuorotellen kummallakin ja minä vietän aikaani parhaassa mahdollisessa seurassa:

Tunnisteet: ,

13 kommenttia:

25. lokakuuta 2011 klo 18.48 , Blogger Maati kirjoitti...

Wau, hyvän näköistä kiharaa! Oi kun lutunen tuo pikku kiharapää ja mikä hymy:)

 
25. lokakuuta 2011 klo 19.03 , Blogger Hanne kirjoitti...

Hyvän näköistä kiharaa!

Toimiskohan munkin hiuksissa, kun ne on niin itsepäiset:)

 
25. lokakuuta 2011 klo 19.10 , Blogger Terhi kirjoitti...

Oi kun on söpösiä molemmat :)

 
25. lokakuuta 2011 klo 19.28 , Blogger Lovviisa kirjoitti...

Kyllä ootte molemmat kikkarapäät niin sammaa maata , hymy ja silmät :)

 
25. lokakuuta 2011 klo 20.27 , Blogger Terhi kirjoitti...

Hei, mikä fontti sulla muuten on tuossa ylimmässä kuvassa?

 
25. lokakuuta 2011 klo 22.05 , Blogger Ekaterina kirjoitti...

Hienot! Arvaa mitä:) minä kävin kampaajalla ja otin permanentin :D isoilla rullilla ja tuli kyllä kiva. Tukka nousee päänahasta ja kihara on ennemmin lainetta ja tosi loivaa.

 
25. lokakuuta 2011 klo 22.14 , Blogger Linda kirjoitti...

Ihanat kiehkurat molemmilla! Kunhan tää mun kuontalo vähän kasvaa niin olis kiva kokeilla tuota.

 
25. lokakuuta 2011 klo 22.57 , Blogger Rilla kirjoitti...

Maati: nää on kivat! Ainoa ongelma tällä hetkellä on se, että hölväsin päähäni ehkä aavistuksen liikaa tuota lämpösuojaa. Kovin on tönkkönen hius nyt :D

Hanne: uskallan melkein väittää, että juu! Jos ei ihan hirveän lasimaiset ole. Hiukset siis. Mun nuoremmalla tyttärellä on sellaiset, hällä lörähti nopeiten. Vanhin + minä ollaan vahvahiuksisia, tässä karvassa kyllä kestää ;)

Terhi: kiitti ;) Tuo fontti on LainieDaySH. Joku free fontseista napattu juttu!

Lovviisa: juu, voi ihan äiti hetken tuon miehen seurassa väittää omiakin aidoiksi :D

Ekaterina: vau! Kuvaa heti vaan näytille. Mulla on ollut joskus useampi vuosi takaperin myös permis, hirmu pitkässä hiuksessa. Miehen mielestä se oli i-ha-na ;) Mustakin siihen saakka, kunnes oli suoraa juurikasvua 10 senttiä :D

Linda: sulla on tosi kauniisti leikatut hiukset. Tuo on just se malli, mitä aina suunnittelen, sikäli mikäli leikkaisin lyhyemmäksi! Ja hei, toimiihan tää lyhyeempäänkin. Ainakin tulis... kuohkea :)

 
25. lokakuuta 2011 klo 23.01 , Blogger Merja K kirjoitti...

Juuri tuon takia harkitsen aika ajoin hiusten kasvattamista, siis että saisin kiharat! Ihanat kiharat ja miten suloinen pikkumies :)

 
25. lokakuuta 2011 klo 23.24 , Blogger Esmeralda kirjoitti...

Tuo on tosi hyvä laite! Mä en saa pysymään mun tukassa kiharoita tai edes taivutusta muuten kuin tuolla tai suoristusraudalla kihartamalla.
Söpö kultakutri sun pikkuinen!

 
26. lokakuuta 2011 klo 9.31 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Miksihän perheen kiharageenit on usein pojilla?
Onko se luonnon valintaa, varmistusta, että suvun geenien siirto varmasti jatkuisi? ;) ;)

Myös minä olen pohtinut loiviin kiharoihin palaamista...Permanentti helpottaisi tällaisen erittäin lasimaisen hiuslaadun käsittelyä. Minulla ei mitkään kiharrukset pysy, ellei tönkkösuolaa niitä ja inhoan luonnottoman näköisiä hiuksia omassa päässäni, en vaan osaa olla. Nutturakampauksetkin purkautuvat aivan itsestään, pinnit vaan liukuivat pois.

Olen miettinyt, että mistähän löytyisi kampaaja, joka osaisi tehdä permenetin.. Nuorehkoilla kampaajilla ei taida siihen olla rutiinia, kiharat ovat olleet niin kauan pois muodista. Pitäisi varmaan etsiä pölyttyneen näköinen mummokampaamo tai kysyä suosituksia vanhoilta tädeiltä ;) ;)

-Maaria

 
26. lokakuuta 2011 klo 17.22 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mietit usein, että mikä sopii sun töihin ja mikä ei... oli kyse vaatteesta tai tässä tapauksessa kampauksesta. Jos hiukset on kiharat tai laineilla, ei se varmasti tee sinusta yhtään vähemmän ammattitaitoista. En usko, että kukaan pitäisi sua myös sen pohjalta hempukkana tms.
Mietitköhän itse asiaa liian vakavasti... ?
Pelkäätkö, että sulla olisi uskottavuusongelma? Oletko joutunut tällaisen kohteeksi joskus?
Olet kasvoiltasi ehkä tosiaan ikäistäsi nuoremman näköinen, ja ehkä sen vuoksi yrität kompensoida lookkiasi vanhemman oloiseksi?

 
26. lokakuuta 2011 klo 18.22 , Blogger Rilla kirjoitti...

Merja K: pituutta pitää juu vähän olla. Ettei näytä cockerspanielilta. Terkuin eräs, joka vieläkin muistaa lukioaikaiset polkkatukkakiharat ;)

Esmeralda: sama täällä, ei oo helppo saada kiharaa pysymään sitten millään! Muulla siis kuin permanentilla :D

Maaria: mun kampaaja ainakin osaa! Eikä oo mummo, ihan 4kymppinen "tyttö". Mutta joo, vähemmän noita nykyisin tehdään ja näkee. Tai mistäs minä tiedän - permikset kuulemma nykyisin niiiin hyviä, ihan toista kuin joskus 80-90-luvulla!

Anonyymi: tarraan tähän "ikäistäs nuoremman näköinen" - kohtaan ;) No, mulla valitettavasti tuskin enää on uskottavuusongelmia ikäni puolesta. Niistä on aikaa! Ehkäpä tuo on enemmän sitä, että mulla on sellainen ammatti, mistä ihmisillä on ihan pelkkä mielikuva, miltä tuon henkilön kuuluu näyttää. Rikon jo sinänsä aika paljon tuota mielikuvaa valinnoillani. Tavoittelen siis sellaista kultaista keskitietä olematta kuollettavan tylsä. Heh, hempukkakin on joskus ihan jees :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu