Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lomakynnet

maanantai 24. lokakuuta 2011

Lomakynnet

Mulla on lähestulkoon aina ihan töppöset kynnet. Lakkailujenkaan kanssa en jaksa joka viikko kunnostautua. Ikinä ei ole ollut minkään sortin geeli/akryylikynsiä, ihailen noita vaan muilla ja mietin, että tuskin kestäisivät mun menossa. Kaikki mullan raapimiset ja muut...


Sitten joskus kun mulla on lakkaamiseen aikaa, valitsen joko jotain ihan neutraalia - tai (kynsien ollessa töpö-pituudessa) tummaa. Ja joskus punaista. Pinkkejä ei löydy. Kynsien lakkaus, muulloin kuin yöllä, on pienten lasten äidille haastavaa hommaa. Käsi kerrallaan (jos äitiä tarvitaan siinä välissä, on sitten ainakin se toinen käsi käytettävissä) - ja EHDOTTOMASTI nopeasti kuivuvaa tavaraa.
Ja katsokaa, mulla kynnet! Näistä näkee, ettei tää rouva täällä ole tehnyt just yhtään mitään lähiaikoina ;)
On nää kuitenkin vähän enemmän mun jutut kuin nämä tytärten messukynnet!
Noh. Nyt nämä lomakynnet laittavat päällensä mustan hanskan ja lähtevät jahtaamaan yhtä 2-vuotiasta. Hänen toiveestaan. "Tuu äiti pelottaan mua" :) Ja minähän menen. Huvinsa kullakin!


PS. Se Remingtonin Pearl Wand on kertakaikkisen ihana. Me kaikki tytöt ollaan täällä kiharahiuksisina. Ja tuo nuori mies sellainen ihan luonnostaan.

Tunnisteet:

8 kommenttia:

24. lokakuuta 2011 klo 21.28 , Blogger Katri kirjoitti...

Ihana tuo ivoryn sävy! Täällä kans suositaan neutraaleja kynsiä, joskus kun oikein villiksi yllyn, vedän punaiseksi...

Pelottavaa illanjatkoa! :)

 
24. lokakuuta 2011 klo 22.10 , Blogger Linda kirjoitti...

Kauniit kynnet sulla! Täällä toinen töppökynsi :) Kesällä kynnet kasvoi ja jaksoin lakata ja hoitaa niitä, mut nyt taas mennään ihan lyhyillä... Joskus ennen lapsia mulla oli geelikynnet useampaankin otteeseen, mutta nyt kotimamina ne ei oikein toimi.

 
24. lokakuuta 2011 klo 22.13 , Blogger Maati kirjoitti...

Hyvänpituiset kynnet sulla nyt, ja neutraalit lakat on tyylikkäitä. Voi laitathan kiharapääkuvatkin:) Mukavaa lomaa teille!

 
24. lokakuuta 2011 klo 22.26 , Blogger Hanne kirjoitti...

Kauniit kynnet! Olet kyllä muutenkin niin tyylikäs.

Mulla on niin töpöt, ei mitenkään kauniin muotoiset. Käytän kanssa vaaleita lakkoja, lakka kyllä hieman suojelee kynttä lohkeamiselta.

En kuitenkaan ole laitattanut geeli- tai akryylikynsiä. Eivät kestäisi normaalissa elämänmenossa.

Mukavaa alkanutta viikkoa:)

 
24. lokakuuta 2011 klo 23.14 , Blogger Rilla kirjoitti...

Katri: heh, peloteltu on! Tuo on maailman helpoin sävy. Ei VOI mennä pielen :)

Linda: jotkut saa ne toimimaan kaikissa olosuhteissa! Minä en edes uskalla kokeilla. Lakkaan välillä ja oon sen hetken siisti ;)

Maati: heh, katsotaan :) Tää oli yllättävän helppoa ja nopeaa. Pitää ihan miettiä, saisko tästä työversion jollain tapaa...

Hanne: voi kiitos :) Ja totta, suojeleehan tuo. Plus vaaleassa vielä se ilo, että pieni kulahtaminen ei heti näy.

 
25. lokakuuta 2011 klo 8.37 , Blogger Merja K kirjoitti...

Neutraalia täälläkin. Tosin minun piti ostaa viikonloppuna laivalta uusi lakka (jotain muuta kuin neutraalia), mutta tohinassa unohtui ;)

Kivaa tiistaita!

 
25. lokakuuta 2011 klo 9.10 , Blogger Mari kirjoitti...

Neutraalia linjaa suosin minäkin kynsissäni.

Meille kotiutui taannoin kans muutama eri väri noita tyttärien suosimia 'halkeilulakkoja' ja voit uskoa että niitä on sudittu siitä lähtien... pitäisköhän minunkin vaikka sit Halloweenin kunniaksi repäistä. ;))

Mukavaa syyslomailua teille!

 
26. lokakuuta 2011 klo 18.01 , Blogger AnnaO kirjoitti...

Kauniit kynnet. Mä en osaa oikein muita kun vaaleita lakkoja käyttää. Jos rakennekynsiä harkitset niin suosittelen akryylikynsiä, geelit eivät taida kestää ihan niin hyvin. Mä en ole varonut kynsiä ollenkaan ja hienosti ovat pysyneet, töissä joutuvat koville. Pitää vaan muistaa käydä huollossa 4viikon välein niin pysyvät kynnet hyvinä :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu