Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Mokapäivä

torstai 13. lokakuuta 2011

Mokapäivä

Se on Suomen ensimmäinen virallinen epäonnistumisen päivä kohta takana. En nyt itse mitenkään erityisesti tsempannut mokailumielessä. Tein ainoastaan sen klassisen: muutama minuutti myöhässä töihin. Aika laimeeta :) Ja sekään ei ollut tarkoituksella yritettyä puuhaa.


Loppuviikon osalta on tiedossa kaikkea kivaa! Mies tulossa jo tänään Turusta kotiin ja lauantaina meillä on työporukan kanssa (mulla on tosi mukavat työkaverit) musiikillinen teatteri-, yms, yms-reissu. Olen suorastaan hyvällä tuulella!


Koska ihmisten aikoihin en kamerani kanssa missään ole liikkunut, saatte tyytyä päivän asuun!
Epäsovinnainen sekoitus kaikkea! Edelleenkin vihaan silittämistä ja siksi mun paitikset on aina "tällaisia". Mutta niin mun näköisiä (ryppyisiä??)
Mun hyvät suunnitelmat nukkua parempia yöunia (tai ainakin käydä nukkumaan aikaisemmin), eivät ihan ole toteutuneet sillä lailla, kun suunnittelin... Siitä seurauksena, että nyt torstaina, ennen iltaseiskaa, olisin ihan valmis nukkumaan. Tietysti piristyn suunnattomasti viimeistään ysiltä ja koko homma unohtuu. Mutta millä ihmeellä opettaisi itsensä käymään edes VÄHÄN aikaisemmin nukkumaan? Miten muilla? Tuskin olen ainoa, jonka energia- ja inspispiikit ajoittuvat iltakymmenen jälkeiselle ajalle... 


Aikuisten unikoulu??

Tunnisteet:

18 kommenttia:

13. lokakuuta 2011 klo 18.55 , Blogger anne kirjoitti...

Tuttua tuo yö kuhkiminen ja aamuväsy, mut nyt jostain kumman syystä (lue pimeys) on uni tullut iltasella jo ennen yhtätoista :)

 
13. lokakuuta 2011 klo 19.27 , Blogger Esmeralda kirjoitti...

Mullakin se energia- ja inspiraatiopiikki osuu sinne iltaan. Aika rasittavaa, kun ei malta mennä nukkumaan ajoissa. :/
Sulla on kiva asu, hyvä yhdistelmä ja kengistä tykkään erityisesti.

 
13. lokakuuta 2011 klo 19.31 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anne: jospa se kävis painamaan täälläkin! Toivotaan. Huh. Tää on rankkaa :D

Esmeralda: nuo on mun lempparisaapikkaita. Ei liian sivistyneet. Vaikka niille sivistyneillekin on paikkansa :D Mua melkein harmittaa, etten aikoinani ostanut noita myös ruskeina...

 
13. lokakuuta 2011 klo 20.15 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hienot saappaat!

Mulla iltakukkuminen aiheutuu siitä, että ku lapset on (lopulta) saanut untenmaille alkaa oma aika -eikä sitä raski tuhlata nukkumiseen ;) Pitäisi kyllä, kun vauva herättelee yöllä ja aamulla kuitenkin noustava varhain...

 
13. lokakuuta 2011 klo 20.44 , Blogger Heli kirjoitti...

Täälläkin iltakukkuja.. tai yökukkuja paremminkin, aika usein kello on pitkälti yli puolen yön kun mun lamppu vasta sammuu. Olen kyllä siitä typerä, että mua kyllä jopa väsyttäis, mutta tulee roikuttua koneella taikka telkkarin tai kirjan ääressä silti.. Aina mäkin mietin, että teen parannuksen, mutta mutta..

 
13. lokakuuta 2011 klo 20.44 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihania syyskuvia aiemmissa postauksissa! Ja kauniita vaatteita! Kivat saappaat uusimmissa kuvissa!!! Mistä olet löytänyt?

Nimimerkillä samantyylisiä saappaita metsästävä iltakukkuja :)

 
13. lokakuuta 2011 klo 20.44 , Blogger Heli kirjoitti...

Ai niin ja piti sanomani myös, että kivat vaatteet!! Ihana tuo jakku!

 
13. lokakuuta 2011 klo 20.46 , Blogger Minni kirjoitti...

Minä olen varmaan maailman ainoa iltauninen??? Olen aina ollut. Joskus (kuten tälläkin viikolla) kysyn mieheltä jo puol kasilta, että saanko mennä nukkumaan? Hullu mikä hullu... ;)

Tarvin paljon unta. Vähintään 10 tuntia joka yö. Jos laitan ysiltä nukkumaan, herään yleensä seiskalta ennen kellon soittoa. Mies taas on illan virkku ja aamun torkku. Annan hänen aina nukkua niin pitkään kuin haluaa. Hyvähän se on liukuvatyöaikaisella nukkua arkenakin.

 
13. lokakuuta 2011 klo 21.14 , Blogger Terhi kirjoitti...

Hei vaan toveri, täällä yks toivoton tapaus :) Kuten aiemminkin oon todennut, niin mä olen iltakukkuja, harvoin meen ennen puoltayötä nukkumaan vaikka jokaikinen aamu päätän parantaa tapani. Jos istun sohvalla, nukahdan kyllä siihen, mutta jos touhuan muuta, niin voisin touhuta vaikka aamuun asti. Tyhmää, todella tyhmää. Tai eihän siinä mitään, jos sais nukkua aamulla pitkään.. Ihana asu, jakku on kiva ja paitis just hyvä noin, ei niitten niin sileitä tartte ollakaan.

 
13. lokakuuta 2011 klo 21.30 , Blogger Rilla kirjoitti...

Anonyymi: taitaa mullakin olla ihan samoja syitä! Jos ei olisi iltarumbaa lasten kanssa, saattaisin mennä aikaisemmin nukkumaan. Ehkä :)

Heli: kiitti :) Heh, kyllä mullakin lamppu sammuu heti kun pistän pään tyynyyn. Nukahtamisvaikeuksia siis EI ole. Sitä vaan kuppa puoli yötä aina :D

Anonyymi: nuo saappaat on Tamariksen saappaat. Viime syksyiset, mutta saattaahan noita vielä jostain löytyä!

Minni: minäki tarvisin :D Mutta työaamuina ei onnistu. Kun ei siis käy ajoissa nukkumaan. Heh, meillä lapsetkin valvoo yli kasin kaikki. Jopa se 2v ;) Äitiinsä tulleita.

Terhi: heh, joo, me kelvattais samaan seurueeseen näillä rytmeillä ihan kevyesti. Nyt TÄNÄÄN mua väsyttää NIIN paljon, että kuvittelen olevani ajoissa nukkumassa. Mun ajoissa vois olla vaikka ennen 23:30 :D

 
13. lokakuuta 2011 klo 21.52 , Blogger Mömmeli kirjoitti...

Se on kyllä ihme ilmiö, että heti kun saan lapset ysin aikoihin nukkumaan, tapahtuu piristyminen, ja vaikka koko päivä on ollut väsynyt ja moneen kertaan vannonut, että menen heti lasten perässä nukkumaan, koska aamulla kuitenkin voi olla aikainenkin herätys.. niin ei. Aina sitä kuitenkin tulee valvottua ja oon ainakin itse huomannut, että tarvitsen hieman sitä omaa aikaa ennen nukkumaan menoa.

 
13. lokakuuta 2011 klo 22.16 , Blogger Ekaterina kirjoitti...

Olen muuten juuri Turussa koulutuksessa ja eilen oli tarkoitus käydä ostamassa itselle uudet housut ja kengät. Kengät löysin (ihanat konjakin väriset nilkkurit) , housuja en jaksanut edes sovittaa.
Ihanat nuo sinun Biker saappaat! Minulla on etsinnässä vielä mustat juurikin biker tyyliset saappaat :) mutta ehkä matalampivartiset kuin nuo sinulla olevat. :) Ihanaa rentoutumisiltaa sinulle työkavereiden seurassa!

 
13. lokakuuta 2011 klo 22.48 , Blogger marikan kirjoitti...

Täällä kanssa yksi yön kukkuja...tälläviikolla en ole yhtenäkään iltana mennyt ennen puoltayötä nukkumaan...kello on ollut lähemmäs kahta yksikin yö, ennenkuin oli pakko mennä nukkumaan, vaikkei varsinaisesti väsyttänytkään...viiden kuuden tunnin unille tässä on menty jo kauan...kyllähän mä mielelläni enemmän nukkuisin, mutta en mielelläni silloin, kun mun ihan oma aika ihan yksin alkaa ;)

 
14. lokakuuta 2011 klo 8.42 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei,

miten paljon joudut hiuksiasi aamulla laittelemaan että saat ne noin kauniisti? Käytätkö suoristinta tms? :D

Aurinkoista viikonloppua,

t.Susse, joka miettii pitkien hiusten leikkuuta tuon pituisiksi (on miettinyt jo toistakymmentä vuotta...)

 
14. lokakuuta 2011 klo 11.15 , Blogger Dee kirjoitti...

Hih, täällä sama ongelma. Kuuden aikaan illalla silmät lupsuu, ja mieli tekisi peiton alle, mutta kun kello lyö kymmenen tulee ihme piristyminen, ja seuraavaksi havaitsee että kello on taas sen yksi yöllä.

Siihen päälle kun lisää vielä sen että osan viikkoa olen yöt töissä, ja muutamana aamuna (ei onneksi yötöiden jälkeisinä) pitäisi koululle raahautua aamutuimaan, on unirytmi enemmän kuin sekaisin...

Ehkä sitten joskus...tai sitten ei :D

 
14. lokakuuta 2011 klo 12.05 , Blogger Teija kirjoitti...

Ikuisuusongelma mulla myös, joka päivä päätän mennä ajoissa nukkumaan (kymmeneltä edes), mutta en raaski. Nettii, lehtiä, miehen kaa omaa aikaa.... Ja sit beibi herättääkin jo yheltä! Ääk.

 
14. lokakuuta 2011 klo 14.57 , Blogger Riina kirjoitti...

Täällä on sama homma, klo 22-24 usein menee touhuilessa tai tv:n ääressä ja sitten aamulla väsyttää.. Varsinkin jo taapero on yöllä herätellyt, vaikka useimmiten onneksi nukkuu yönsä. Mutta kuulostaa kivalta tuo teidän työporukan reissu. :) Oikein ihanaa loppuviikkoa sinne!

 
16. lokakuuta 2011 klo 21.32 , Blogger Rilla kirjoitti...

Mömmeli: nukutaan me sitten kun lapset on isompia :)

Ekaterina: kiitos!

Marikan: mulla taitaa yöunet olla siellä 7 tunnin korvissa, mutta nekin tuntuvat liian vähältä. Huh, oot varsinainen sissi :D

Susse: voi kiitos. Mitähän tuohon menisi aikaa. Vartti? Pesen melkein aina edellisenä iltana hiukset, seuraavana aamuna kuivaan hiukseen aineet, kuivaus ja suuuurella kihartimella vääntelen nuo paikalleen. Pysyy aika mukavasti ja on sopivan kuohkea!

Dee: voin vaan kuvitella! Mitenhän mulle kävisin, jos tekisin vuorotöitä :D Huh, en uskalla edes ajatella ..

Teija: no JUST noin! HUh, tietää itsekin, mikä on homman nimi :) Eikä silti voi/halua tehdä asialle just yhtään mitään.

Riina: niinpä, yöherätykset vielä päälle - au.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu