Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Pandora

tiistai 18. lokakuuta 2011

Pandora

Hirmu monilla ihmisillä on ihania amulettikoruja, Saboja, Nominationeja ja muita. Mullakin noista löytyy se Nomination, joka on ihan kiva, mutta eniten tykkään näistä...
Tanskalaisista Pandora-koruista! Mun kokoelma on hopearannekorussa, pienin sinisävyisin jutuin.
Hauskinta tässä on kerätä riipuksia pikkuhiljaa, jolloin jokaiselle riipukselle tulee oma merkityksensä ja muistonsa.
Tää vaan alkaa olla jo täynnä! Mutta voisihan noita olla useampikin ranteessa. Nykyisin löytyy myös nahkarannekkeita yms, mihin noita keräillä... 
Muistan, että mun eka amulettikoru oli mummun ostama hopeinen rannekoru, johon sain aina synttäri-, yms lahjaksi uusia riipuksia. Sama homma näkyy pelaavan mulle näin 30 vuotta myöhemminkin :) Löytyykö sieltä muita amulettikorujen kavereita?


PS. Tykkäisin kyllä taatusti Saboistakin :) Joulupukille vinkkinä!

Tunnisteet:

11 kommenttia:

18. lokakuuta 2011 klo 21.28 , Blogger Terhi kirjoitti...

Aivan ihana koru! Mulla on Nomination myös, mut siinä vaan muutama kirjain. Kakskytvee-lahjaksi sain äidiltäni kultaisen Bismarkin ranneketjun ja siihen yhden amuletin. Sittemmin sain joka vuosi synttärilahjaksi siihen jonkun jutun. Koru on toki vieläkin tallessa odottaen, että akan joskus tykkäämään kultaisista koruista. Nyt haaveilen Saboista, kuuleekohan joulupukki mun toiveet tätä kautta? ;) Tsemppiä ja jaksamista työasioissa!!

 
18. lokakuuta 2011 klo 22.10 , Blogger AnnaRilla kirjoitti...

mulla on kanssa tuo pandora... ja samalla ajatuksella yksi kerrallaan merkitsemään niitä merkittäviä juttuja :) on kyllä kaikista noista eniten mun juttu.

 
18. lokakuuta 2011 klo 22.20 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Sain äitienpäivälahjaksi Sabon ranneketjun, nyt odotan innolla, millaisia killuttimia siihen ilmaantuu..synttärit kun kolkuttelevat ovella. Sabolla on minun mielestäni esim. ihania helmiriipuksia.

Vuosia olen kyllä ihaillut Pandoraakin, käynyt liikkeissä katsomassakin, mutta jotenkin on vaan jäänyt ostamatta. Ensimmäisen kerran silmäni tarttui Pandoran koruihin Itävallan reissullamme neljä vuotta sitten.

Kyllä tuollaiseen koruun kertyy muistoarvoa ja tarinoita ihanalla tavalla. Minulla on lasten syntymän jälkeen saaduilla koruilla vastaava merkitys. Olen ajatellut antaa ne joskus sitten lapsille.

Sabot ja Pandorat ym. helpottavat sitä paitsi miesten lahjanhankintaongelmia totisesti ;)

Oi kun kaunis tuo korusi haalean turkoosi kukka.

-Maaria

 
18. lokakuuta 2011 klo 22.21 , Blogger Rilla kirjoitti...

Terhi: mullakin odottelemassa erinäisiä kultajuttuja - sittenjoskuskun :D Minä ainakin uskon, että Joulupukki kuulee mua tätä kautta! Joohan?

AnnaRilla: kiva, että jollakulla muullakin. Oon ostanut tuon saman äidilleni. Löytyy myös siskolta. Ja mun tyttäriltä :D Heh. Hyvin on laajennettu!

 
18. lokakuuta 2011 klo 22.52 , Blogger Rilla kirjoitti...

Maaria: totta joka sana. Helppo lahjaidea! Mun Pandora on varmaan kuutisen vuotta vanha. Silloin ei (muistaakseni) edes ollut mitään Saboja tyrkyllä. Tai sitten en vaan muista. Kauniita kaikki!

 
18. lokakuuta 2011 klo 23.24 , Blogger Heli kirjoitti...

Mulla on tää sun tekemä.. se on tärkein. Sen lisäksi feikki-nomination, jossa niitä merkityksellisiä palasia.

 
19. lokakuuta 2011 klo 9.58 , Blogger ania kirjoitti...

Mulla on joskus hamassa nuoruudessa saamani kultainen Bismarck-ketju riipuksineen. Käytin sitä yhdessä siron kultakellon kanssa (muistot palaa). Keltakulta ei vaan ole ollut koskaan oikein mun juttuni, joten sekä rannekoru että kello on ollut käyttämättömiä unohtumattoman kauan. Pitäisiköhän kaivaa esille (kiitos muistin virkistämisestä), nykyäänhän voi ihan hyvin käyttää sekä kulta- että hopeakoruja yhtäaikaa! Sabon koruja ja riipuksia olen ostanut lahjaksi. Ne on kauniita ja hauskojakin, mutta en itse kauheasti himoitse. Tykkään sun Pandorasta!

 
19. lokakuuta 2011 klo 11.15 , Blogger Merja K kirjoitti...

Minulla ei ollut amulettikorua, olisin kyllä halunnut, mutta en enää muista, miksi en saanut sellaista :)

Pandora on kiva ja kauniita paloja sinulla on siinä kerättynä.

Kivaa keskiviikkoa!

 
19. lokakuuta 2011 klo 17.33 , Blogger Marja kirjoitti...

Oi kuinka kiva tuo sun koru - erityisesti siis ajatukset noiden palojen takana ♥ Itselläni ei taida olla mitään vastaavaa korua.. jotenkin aina kyllästyn jo alkuunsa keräilyyn :) Nomination on ranteessa, ilman yhdenyhtä koristepalasta - tykkään siitä eniten ihan simppelinä.. mutta voishan sitä jotain alkaa keräillä.. siis joulupukki voisi. Tosin meidän joulupukin rahat menee nyt remppaan :( tai :) miten sen nyt ottaa...

Terkkuja!!

 
20. lokakuuta 2011 klo 22.05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mitkä enkelimuistot? :o Anteeks tyhmä kysymys.

 
22. lokakuuta 2011 klo 11.00 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihana Pandora ja kiva idea nuo lapsiriipukset!

Minultakin löytyy Pandora. Sain mieheltä lahjaksi n. kolme vuotta sitten ja alkaa olla kohta täynnä minullakin..

Pari samaa juttua löytyy minunkin ranteestani. Omani olen pitänyt myös aika neutraalina. Kivet ovat hailakkaa sinistä tai kirkkaita, "väripilkkuna" musta-harmaita muranolasihelmiä ja onyx-helmeä :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu