Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Musta bling-bling

sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Musta bling-bling

Mulla on ollut pitkään jemmassa mustia viistehiottuja onyx-helmiä. Niissä on jotain ihanalla tavalla isoäitimäistä, vaikka epäilen mun isoäideillä olleen sellaisia koruja :)


Viikonlopun iltatunteina, sohvalla telkkaria katsellessa - kieputtelin ne hopealankaan koruksi.
Pientä välkettä, pienissä kivihelmissä. Latinoin tekstiin sanan "animus" - järki, ymmärrys, rohkeus, urheus. Se vaan tuntui sopivalta tähän.
Koru on ihan kymppi pari mun synttärlahjahuivin kanssa. Jotain isoäitiä siinäkin.
Ihanan mustavalkoista :)
Mukavaa alkavaa viikkoa!

PS. Olen moneen otteeseen lupaillut avata korublogini uudelleen. Tuo päivitetty versio on kohtapuolin valmis, kenties jo huomenna ...

Tunnisteet: ,

6 kommenttia:

27. marraskuuta 2011 klo 22.15 , Blogger Äitiyshousut kirjoitti...

Onpa tosiaan toimiva yhdistelmä:)

 
27. marraskuuta 2011 klo 23.51 , Blogger Terhi kirjoitti...

Hei, mä muistan mun mummolla olleen just tuollaisista helmistä pitkät helmet. Leikin aina mummolassa ne kaulassa hienoa rouvaa ;) Kaunis huivi!

 
28. marraskuuta 2011 klo 8.36 , Blogger Merja K kirjoitti...

Kaunis, tykkään kovasti :) Ja mustavalkoinen hivelee juuri nyt omaakin silmää. Vaikka joulu on tulossa, punainen ei "iske" juuri nyt yhtään - johtunee vesisateesta ;)

Iloa maanantaipäivääsi!

 
28. marraskuuta 2011 klo 12.01 , Blogger Reissuja ja romantiikkaa kirjoitti...

Nuo helmet on just sitä mitä kuvailit. Itse pidän niistä myös. Tuo koruvärkkäys ei liene vaativaa hommaa, mutta mulla ei taitais hermo kestää. Eikä näppäryys näillä nakkisormilla..

 
28. marraskuuta 2011 klo 14.38 , Blogger Riina kirjoitti...

Tykkään. Hienon korun olet taas näperrellyt. :) Uusi huivisikin näyttää ihanalta. Hyvää viikkoa sinne! :)

 
28. marraskuuta 2011 klo 23.09 , Blogger Rilla kirjoitti...

Äitiyshousut: jep! Muuta mummoa en kyllä samaan aikaan uskalla päälleni sitten laittaa :D

Terhi: heh, no, oliskohan mun mummolla ollut sittenkin tuollaiset. Pitkät helmet mullakin mielessä ;)

Merja K: sama vika. Ei mikään punainen uppoa! Jos parin viikon päästä... Kaivelisin vaan niitä harmaita, hopeisia ja valkoisia joulujuttuja!

Reissuja ja romantiikkaa: tämä taitaa olla vähän sama juttu kuin neulominen. Toisilta sujuu ja toisilta ei.. ja harjoitus tekee mestarin :D

Riina: kiitos :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu