Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Iso neule

tiistai 24. tammikuuta 2012

Iso neule

Suht lyhyenä ihmisenä olen aina jättänyt nämä oversized-neuleet käyttämättä. Jotenkin taustalla ajatus, että hukun niihin! Maltillisen bling-blingin ystävänä tästä kuitenkin tykkään kovasti paljon :)
Tällä setillä vietin päivän palaverissa, pois normityöpaikalta. Paljon asiaa, pitkä päivä. Löysä paita, tiukat housut. Ei asiayhteyttä :) Totesin osaavani olla tässä. Eikä olo ollut yhtään tavallista lyhyempi. Itse asiassa, yleensä huomaan vasta valokuvista, miten itseni mittaisiksi kuvittelemat ihmiset ovat mua puolta päätä pidempiä :D Mistähän sekin johtuu...? Henkinen pituuteni on 175? (*eh*)
Takki on tyhjä, mutta niin ovat pihapolutkin - lumesta. Kyllä on ihanaa, kun on isoja lapsia, jotka auttavat äitiä lumitöissä! Suklaapipari- ja kaakaopalkalla :) Toistaiseksi vielä kovin edullista.
Nyt meinasin viritellä takkaan tulet ja olla vaan. Plus nauttia hiljaisuudesta. Joskus se on parasta, mitä tiedän :)

Tunnisteet:

13 kommenttia:

24. tammikuuta 2012 klo 21.18 , Blogger Mapsin muotia kirjoitti...

Tosi nätti on sun neule ja jalat näyttää tosi pitkiltä, kun saappaat jatkavat mustaa linjaa! Ihan sanoisin, että 175cm mennen tullen ;D

 
24. tammikuuta 2012 klo 21.27 , Blogger Terhi kirjoitti...

Nätti neule, sopii sulle! Hassua, kun kuvissa ihmiset näyttää paljon pidemmiltä kuin oikeasti ovatkaan. Sut olis näin kuvien perusteella helppo mieltää pitkäksi. Mä oon itse ihan tappi, 165cm.

 
24. tammikuuta 2012 klo 21.38 , Blogger Rilla kirjoitti...

Mapsin muotia: saappaat tekee ihmeitä tässä kohtaa, korkeat sellaiset varsinkin :) Kaposten housujen kanssa!

Terhi: sinä tappitoveri :) Samat on sentit täälläkin. Tuntuu, että nykypäivänä sitä on ihan älyttömän lyhyt kun on "vaan" satakuusviis. No, se taitaa olla mulla hyvänä päivänä mitattu, 25 vuotta sitten :) Nyt en uskalla edes tarkistaa!

 
24. tammikuuta 2012 klo 21.51 , Blogger Terhi kirjoitti...

Hih juu, kyllähän sitä saattaa näillä ikävuosilla olla menny jo vähän lyttyyn ;)

 
24. tammikuuta 2012 klo 21.52 , Blogger Priska kirjoitti...

Kiva neule! Olen myös mieltänyt sinut pitkäksi naiseksi kuvien perusteella!

 
24. tammikuuta 2012 klo 22.30 , Blogger Marja kirjoitti...

Oi, terkkuja kovasti talkkarin sijaisille!! Ja talkkarille kanssa :)

Pituudesta pakko kommentoida, että kuvien perusteella susta tosiaan saa paljon pidemmän käsityksen. Livenä tunsin itseni jättiläiseksi rinnallasi, eikä mullakaan ole pituutta 172 cm enempää. Mutta kiloja toki reilusti enemmän, sekin vaikuttaa. Mutta mikä on hassua, mun mielestä olet silti selkeästi Terhiä pidempi - Terhin rinnalla koen olevani JÄTTILÄINEN. Ehkä ne on ne sun korot, tai henkinen pituus ;D

 
24. tammikuuta 2012 klo 22.41 , Blogger Rilla kirjoitti...

Terhi: heh, se on rohkeasti otettava tarkistusmittaus!!

Priska: se johtuu varmaan pitkistä jaloista :) Tai, onkohan nuo edes pitkät.. korkkarit jalassa joo :D

Marja: viedään terkut perille! Ja HEHE, varsinainen jättiläinen joo. Plus vielä hauskempaa tämä Terhin ja mun ero. Kyllä meidän on selvästi mentävä kimppamittaukseen. Faktat tiskiin :)

 
24. tammikuuta 2012 klo 23.27 , Blogger Maati kirjoitti...

Hienosti sopii taas! Ja minähän se tappi vasta oon! Olen ollut 160 cm ja varmaan 1-2 senttiä ikä jo vienyt. Silti olen mielestäni aikas hujoppi 7-8 cm:n koroissa, sen matalampia en yleensä käytä:)On sulla nätit tytöt ja niin kivoja kun auttavat!

 
25. tammikuuta 2012 klo 9.48 , Blogger Heli kirjoitti...

No niin, olkaas te pitkät ihmiset vaan ihan hiljaa siellä. Terveisin Heli, 149cm =D (eikä koskaan korkokenkiä, vaikka vissiin tarvista olis..)

 
25. tammikuuta 2012 klo 17.51 , Blogger Terhi kirjoitti...

Hih, ja mun mielestä taas Marja ei niin kovin paljon pidempi mua oo :) Rillaa pidentää myös se, että on niin hoikka! Ja Marja mikään jättiläinen oo kenenkään rinnalla..

 
25. tammikuuta 2012 klo 21.18 , Blogger Rilla kirjoitti...

Maati: heh. Minä oikeasti täällä mietin, että pitäiskö mittauttaa itsensä :D Tytöille vaan tehtäväksi ottaa äitistä mittaa!! Mullakin on pitkä olo korkkarit jalassa! Se on HENKINEN pituus, jeps :)

Heli: oot ihanan pikkanen :) Hih, saman kokoinen kun mun tytöt!

Terhi: naurattaa tää pituusjuttu :D :D Ja Marja ei TOSIAAN ole jättiläistä nähnytkään. Korvien välissä koko homma (ettäs tiedät, Marja).

 
25. tammikuuta 2012 klo 21.53 , Blogger Marja kirjoitti...

Hei mun on pakko vielä jatkaa tätä. Kun oli kysyttävä miehenkin mielipidettä :) Kuulemma Rilla on reilusti Terhiä pidempi. Hassua!

Tiedättekö, mullahan on töissäkin aina sellainen jättifiilis - tunnen olevani kaikkia muita isompi. Samoin jumpalla. Tai kaupoilla. Kaikkialla. Saati että laittaisin korkokengät jalkaan. Tyhmä korvien väli. Johtuisko fiilis osittain siitä, että kaikki mun ystävät on aina olleet mua pienempiä ja sirompia. Mene ja tiedä.

 
26. tammikuuta 2012 klo 21.46 , Blogger Terhi kirjoitti...

No ehkä mä sitten olen minimpi kuin luulinkaan. Vanha ja kasassa jo. Niin sen täytyy olla.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu