Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Mukamokkaa

keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Mukamokkaa

Väliin päivän casualit. Mun koko vuoden vaihteen aleshoppailu on jäänyt/jäämässä melko laihaksi. Eikä haittaa, mitään ihmeellistä ei ole ollut mielessään, eikä mitään niin huippua ei ole kävellyt vastaan, että olisi väkisin uinut kassiini. Nämä mokkaleggarit (legginssit on jo varmaan ihan tosi out, yhtä out kun nuo mun mokkasaapikkaat, mutta, ei haittaa :D), tekosellaiset tekivät kuitenkin poikkeuksen! Päällä ihan supermukavat ja kuitenkin hiukan housumaiset. Ja tosiaan, mun kaveripiirissä, materiaali on mukamokkaa!
Sopivat rentoiluun muiden mukavien asusteiden kaverina. Aitoja mokkapöksyjä tuskin voisin käyttää samalla tavalla... Tai mistäs minä tiedän, olen omistanut tasan yhdet, joskus hamassa menneisyydessä ja ne olivat beiget 70-lukutyyliset lepattimet, jotka painoivat kilokaupalla :)
Heh, pakko kertoa, että vaikka musta nämä ovat kuin kivat, miehen mielestä tuntuvat ällöttäviltä. Siis jos sattuu mua näitä käyttäessäni hipaisemaan. Hän EI käytä mun vaatteita, noin selvyyden vuoksi ;)
Nyt, illan harrastuskuskausajeluille.
Huippukivaa keskiviikkoiltaa kaikille! Tai ainakin miellyttävää sellaista :D

Tunnisteet:

12 kommenttia:

4. tammikuuta 2012 klo 18.44 , Blogger Misty kirjoitti...

Rouva on aina niin kaunis =D
Lähes kuolaan tuota Birgerin huivia. Jos joku haluaa myydä sellaisen uutena tai käytettynä, ottakaa ihmeessä yhteyttä!

 
4. tammikuuta 2012 klo 18.49 , Blogger Maikki kirjoitti...

Tosi ihanan ja MUKAVAN näköiset!

 
4. tammikuuta 2012 klo 19.26 , Blogger Rilla kirjoitti...

Misty: voi kiitos, kiitos. Tuo Birgerin huivi on kyllä ihana. Kuten pari muutakin Birgerin huivia, mitä kaapista löytyy. Ihan kymppi :D

Maikki: ne on :)

 
4. tammikuuta 2012 klo 19.26 , Blogger Petriina kirjoitti...

Tänään just opin, että esim. tunika on about kirosana :-D Turha kai sanoa, että mulla on joka päivä joku sellainen päällä. Legginssejäkin käytän niiden tunikoiden kanssa, kun ne ovat just niiiiin mukavat ! Mutta mitä muutakaan tän ikäiseltä voi odottaa ;-)

Mukavaa loppuviikkoa sinne !

 
4. tammikuuta 2012 klo 19.28 , Blogger Rilla kirjoitti...

Petriina: heh ;) Joo, näin se menee! Ja ilmankos nuokin olivat niin hyvässä alessa! Olisivat muuten jääneet ostamatta. Samalla logiikallahan kohta kaikki ihanat tunikatkin kovin edullisia. Hyvä meille :D

 
4. tammikuuta 2012 klo 20.04 , Blogger Riina kirjoitti...

Kylläpä on kivat mukamokkahousut, sekä neule ja huivi, niin ihanat. :) Rouva on niin tyylikäs, kuten aina. ;)

 
4. tammikuuta 2012 klo 21.14 , Blogger lattenainen kirjoitti...

Mä niin repesin tolle mies-kommenteille :) kivat leggarit!

 
4. tammikuuta 2012 klo 22.20 , Blogger Minna kirjoitti...

No vitsit, kun on kivat mukamokat ja sä olet niin freessin kaunis :)! Mä tykkäisin just tollasista leggareista! Ja älä nyy höpäjä- kyllä leggarit on aina in :). Ja mokka niinikään!

Ei ole täälläkään tullut pyörittyä aleissa,vaan normaalihintaan joutunut ostamaan->plääh!! Miksi ikinä ne mitä oikeesti tarttee ei ole just alessa?Mrh. Just mun tuuria.

Toi huivi on mun lemppari, melkein aina se tarttuu käteen ja menee kaulaan mulla :). Pitänee laittaa piiloon, tulis käytettyä muitakin..

 
4. tammikuuta 2012 klo 22.27 , Anonymous syystuuli kirjoitti...

Kivat mukamokat :) Ja jos joskus päädyt ihan aitoihin, niin suosittelen kotimaista, unelmakevyttä poromokkaa.

 
4. tammikuuta 2012 klo 22.29 , Blogger Maati kirjoitti...

Tyylikkään näköistä, vaikka olis miten out tai mukamokkaa. Samaa mieltä muuten miehesi kanssa, mukamokka ei kyllä tunnu kivalta:)

 
5. tammikuuta 2012 klo 8.58 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei! Ekaa kertaa kommentoin, vaikka kauan olen jo lukenut. Sitä vaan, että ostin eilen just samanlaiset leggarit ja ne on ihanat päällä!! :)

 
5. tammikuuta 2012 klo 21.18 , Blogger Rilla kirjoitti...

Lattenainen: :)

Minna: kiitti :D Huivi tosiaan on kiva. Ja yllättäen, kun munkin vaatekaapista iso osa on musta/beige/ruskea/valkoista, sopii IHAN kaikkien kanssa.

Syystuuli: poromokka kuulostaa tosi hyvältä! Pitääpäs tutkia asiaa tarkemmin ...

Maati: heh. Musta näissä ei ole mitään hassua :D

Anonyymi: hauska kuulla ;) Kivat nää on!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu