Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Sisustuspalloja

keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Sisustuspalloja

Day:llä on ihania joulupalloja. Niin kivoja, että ne on meillä kategorisoitu ryhmään "sisustuspallot". Onhan sellainen ryhmä olemassa, onhan? Ihan samoin kuin nuo ikkunoissa ja ulkona roikkuvat valot. Ne on SISUSTUSvaloja (nojoo, on niitä vähemmän kuin joulun aikoihin). Mutta nämä pallot. Joulupallomaista näissä nyt on lähinnä vaan tuo muoto ripustusnaruun yhdistettynä. Muuten - ei sitten mitään!
Avainkaapin ovessa:
Ja vähän muuallakin!
Muuten meillä kyllä joulu on kuopattu :)


Havahduin hetki sitten siihen, että työviikosta yli puolet on takanapäin. Tukka putkella vedetty. Loppuviikko on ohjelmoitu niin tarkkaan, että kalenterista ei paljon tyhjää löydy. Tässä valossa ensi viikko tuntuu ihan mielettömän kivalta: lähden loppuviikosta mun vakiolomaosoitteeseeni: Turkuun :D Joulupukki oli tuonut mulle jostain ihmeen syystä lahjakorttiakin sinne, eihän niitä voi jättää käyttämättä ;)


Sitä odotellessa... Ja viikonloppukin kelpaa kyllä hyvin tähän väliin. Meinaan silloin ainakin - nukkua!

Tunnisteet:

8 kommenttia:

25. tammikuuta 2012 klo 21.07 , Blogger Petriina kirjoitti...

SisustusPALLOT :-D

Jäin miettimään, että mitäs liikkeitä Turussa on sellaisia, joita sielläpäin EI ole ? Eikä mieleen tullut yhtäkään. No, ehkä se on tää kuume...

 
25. tammikuuta 2012 klo 21.30 , Blogger Rilla kirjoitti...

Petriina: heh. siis. ööö. Tämä blondi täällä miettii, että missä se sielläpäin on :D Vaikka mulla ei ees oo kuumetta!

 
25. tammikuuta 2012 klo 21.48 , Blogger Kaisa kirjoitti...

Hei ihquja sisustuspalloja! :)) Veit sanat suustani tuon työviikon hektisyyden suhteen. Tosin täällä alkuviikko on ollut umpibuukattu. 8/ Onneksi huomenna on jo torstai.. Ja tiedossa seuraavina viikkoina Oulun, Viron ja Espanjan reissut! :)

 
25. tammikuuta 2012 klo 21.58 , Blogger Marja kirjoitti...

Minä ihailinkin salaa viikonloppuna noita sun sisustuspalloja :) Eikä ne mun mielestä liian jouluisia ole, eivät yhtään.

Mutta vielä enemmän ihailen tuota sun uutta banneria - ihanan selkeä! Mikä tuo fontti btw on? Mä löysin taannoin ties kuinka monta ties kuinka ihanaa fonttia mutta kas, yllättäen olivat maksullisia, sellaiset 50 dollaria per fontti.. jäivät ostamatta :D

Miten huomenna on jo torstai?! Päivät kiitää! Kiirusta riittänyt täälläkin - eikä vähiten maalien yms. vuoksi...

 
25. tammikuuta 2012 klo 22.14 , Blogger Petriina kirjoitti...

Siellpäin ei vissiin sijaitse sellaisessa paikassa, mitä mä olen kuvitellut :-D . Se tosiaan on tää kuume... ;)

 
25. tammikuuta 2012 klo 22.28 , Blogger Outi kirjoitti...

Mulla kans viikonloppuisin tuo...
saaaaaa nukkuaaaa pitkään ja hartaasti, niin luksusta!!!

Sun blogi on aina vaan niin
koukuttava, kiitos siitä!

Viikonlopun odotusta ja sitä
ZzZZZzz... ;)

Outi

 
26. tammikuuta 2012 klo 12.55 , Blogger Anu kirjoitti...

Moikka, mulla olis sulle ihanan turhamainen haaste!

 
26. tammikuuta 2012 klo 22.21 , Blogger Mia kirjoitti...

SISUSTUSpallot ehdottomasti! Niin säälihän se olisi noita käyttää vaan jouluna - multakin noita vielä löytyy :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu