Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Viikon bleiseri

keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Viikon bleiseri

Se on keskiviikko ja bleiseripäivä! Virallinen jäykkistakin ulkoilutuspäivä :) Kaapista otettu esille se jäykistä jäykin versio. Musta. Suorien työhousujen kanssa ehdoton nou-nou. Paitsi jos haluaa näyttää Erittäin Viralliselta. Hassua, joskus (tosi paljon) nuorempana musta bleiseri oli coolein vaate, mitä tiesin!! No. On se vieläkin kiva -jos vetää kaveriksi pillifarkut ja valkoisen teepparin. En vaan muista, milloin viimeksi tuollaista olisin tehnyt...
Kevennystä - kaveriksi neulemekko. Hilfigerin lempparisellainen. Niin helppoa perussettiä: mustavalkoista. Vaikka olisi miten mielikuvituksetonta, minä viihdyn!
Tärkeänä tietona pakko kertoa, että joulun jälkeen aloitettu ruokavalion siivous näkyy kasvoilla. Ykkösjuttu: suklaat ja lightjuomat pois. En oikeasti muista, milloin viimeksi iho olisi ollut näin "siistissä" kunnossa. Edelleen olen sitä mieltä, että ihoöljyt ovat ehdottomasti mun juttu. Se sama Clarinsin versio edelleen käytössä ja toimii ainakin tähän kuivaan nahkaan.
PS. TUHANNET kiitokset keittiöväriehdotuksista. Minä, joka vielä viikko sitten olin sitä mieltä, että siitä tulee jotain toooosi tummaa, olen kääntämässä kelkkaani täysin. Linkkejä tutkimaan illemmalla! (Lue: silloin, kun lapset nukkuvat!)

Tunnisteet:

11 kommenttia:

18. tammikuuta 2012 klo 21.28 , Blogger Terhi kirjoitti...

Tyylikäs asu! Ja kiitos, ehkä mäkin saan tästä potkua edes jonkinlaiseen remonttiin itsessäni. Light-juomista en oo koskaan tykänny, mutta suklaa.. Nyt se on loppu! Tosin, mun tarttis tehdä itsessäni monta muutakin remonttia näyttääkseni hyvältä, huoh. Mukavaa loppuviikkoa!

 
18. tammikuuta 2012 klo 22.17 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hih. Minä muistan tuon bleiseriajan. Niissä vaan oli silloin hervottomat olkatoppaukset. Kuljin käytännössä koko opiskeluajan bleisereissä! Ihanan simppeli yhdistelmä ja sinä ajattoman kaunis.

 
18. tammikuuta 2012 klo 22.24 , Blogger Marja kirjoitti...

Ja minä taas en light colasta luovu.. hampaiden kiilteet se on vienyt jo vuosikausia sitten mutta naamaan sillä ei (kai, oletan) ole mulla mitään vaikutusta :) Muistan kuinka taannoin laihduttaessani se oli about ainoa herkku minkä itselleni sallin, ja sama nyt. Tosin, katotaan vaan kun näen sinut ihanjustkohta livenä niin luovun hetimmiten light colasta ;D

Ja se suklaa.. huoh, millähän siitä pääsisi eroon?! Ei ainakaan työpäivien venyessä ja palaverien kestäessä - kun on pakko saada äkkiä jotain piristävää ;) Tosin minulla ihoon vaikuttaa ehkä eniten stressi, ei mitkään ravintoaineet.

Bleiserijuttuja en olekaan ehtinyt kommentoimaan... hassua kuinka nuorempana oli niin coolia istua töissä jakkupuku päällä - tismalleen siinä samassa työpaikassa ja toimenkuvassa missä nykyisin istun paitiksessa ja farkuissa, tai neulemekossa tai missä milloinkin - paitsi jakkupuvussa :) Tosin kun bleiseriä käyttää nykyään niin harvoin, tuntuu tosi kivalta välillä vetäistä päälleen ne suorat mustat housut ja musta jakku - siis se ainoa jakku minkä nykyään omistan. Ennen niitä oli mullakin joka lähtöön.. siis silloin kun muotia olivat sellaiset polvimittaiset jakut, mielellään kaksirivinapituksella :)

Terkkuja, tää on ihan sippi. Kommentoin keittiöasiaa sitten ensi lauantaina paikan päällä!

 
18. tammikuuta 2012 klo 22.30 , Blogger Maikki kirjoitti...

Sinä se näytät ihanalta vaikka missä asussa! Munkin pitäisi ottaa joku ihokuuri... hmm.

 
18. tammikuuta 2012 klo 22.41 , Blogger Rilla kirjoitti...

Terhi: höps! Näytät tosi hyvältä!! Tää tosin ei ole ainoa remonttikohde täälläkään, mutta - tuosta suklaasta sentään olen ylpeä. Absolutisti en tosin ole ;D

Anonyymi: heh, niin minäkin! Muistan erityisesti sellaisen 4 numeroa liian ison metsän vihreän villakangasbleiserin :D IIK!!

Marja: noooo, ei olla tuossa(kaan) asiassa täällä absolutisteja. Minä hommaan meille riittävän määrän ainetta - viikonloppupullot! Pärjätään niillä sitten. Minä olen kyllä siinä uskossa, että mulle tulee pieniä epäpuhtauksia iho täyteen tuosta mustasta tökötistä... Voi olla luulo vaan. Heh - kaksiriviset :D :D

Maikki: kiitos kovasti :) Ihokuuri tekee ihmeitä, kokeilla ainakin kannattaa. Pari viikkoa, niin taatusti näkee, mikä on vaikutus!

 
18. tammikuuta 2012 klo 23.07 , Blogger Ekaterina kirjoitti...

Onnea suklaattomalle ;) Sama menossa täälläkin ;) Onko sillä Clarinsin ihoöljyllä joku myyntinimi? Mulla on pelkkää santapaperia koko naama, olisikin aivan ihanaa löytää joku tuote talveksi jolla iho pysyisi pehmeänä. Käytän nyt Chanelin rasvaa, joka on hyvä, mutta joku toinen tuote rinnalla voisi tehdä ihmeitä.

Jakkukausi oli kuumimmillaan opiskeluaikana ja nimenomaan farkkujen kanssa. Tykkäsin tosi paljon, mutta nyt en ole kyllä jakkua pitänyt öööö varmaan 10 vuoteen :) Ja sairaanhoitajan työssä ei liiemmin jakkupukuja tarvitse ;)
Ihana asua muuten!

 
18. tammikuuta 2012 klo 23.31 , Blogger Rilla kirjoitti...

Ekaterina: onhan sillä: clarins huile orchidée bleue, face treatment oil... tai jotain sinnepäin :) Ei siis se vartaloöljy vaan ihan kasvoille tarkoitettu juttu. Mun herkälle ja kuivalle iholle ainakin sopinut ihan loistavasti. Yöksi erityisesti olen hinkkaillut sitä kasvoihini. Tuoksu jakaa varmasti mielipiteitä, mutta minä jopa pidän siitä :D

 
19. tammikuuta 2012 klo 8.17 , Blogger Merja K kirjoitti...

Täälläkin pari mustaa bleiseriä kaapissa odottamassa, eipä ole päälle eksyneet moneen vuoteen :)

Tuo asu on tyylikäs, näyttää hyvältä. Kivaa torstaita!

 
19. tammikuuta 2012 klo 20.38 , Blogger Rilla kirjoitti...

Merja K: joo, mutta hyvä niitä on jemmailla!! Ei ikinä tiedä, milloin se bleiseripäivä iskee :D

 
19. tammikuuta 2012 klo 22.49 , Blogger marikan kirjoitti...

Mä oon monesti miettinyt tota jakkuhommaa. Joskus parikymppisenä mä olin tosi jakku/suorat housut fani ja käytin niitä usein siis ihan baaritasolla ja kaikissa juhlissa, mut nyt en ole vuosiin käyttänyt...eipä taida olla kaapissakaan yhtään sopivan kokoista tällä hetkellä...

Niin noista remonteista, olen onnistuneesti karistanut suklaat ja karkit ja muut herkut lähestulkoon tässä tammikuussa kokonaan ja ei lähtenyt paino tippumaan mutta antakaas olla, kun yx ilta ruokahalut oli kateissa pienen operoinnin takia, niin siitä lähti mun iltasyömättömyys liikkeelle ja kas kummaa paino alkoi tippumaan. Nyt mä sit kituutan iltasin, enkä laita suuhuni mitään (pääsääntöisesti)...se ainoa hetki, jolloin olen saanut syödä rauhassa ja nautiskellen on nyt menetetty, mutta minkäs teet, jos sillä keinolla saan painon tippumaan. Kesällä tahtoo olla hyvässä kuosissa.

 
19. tammikuuta 2012 klo 23.35 , Blogger Anu kirjoitti...

Bleiseri/jakkuasialla vielä...minusta tämä oli kiva http://www.hm.com/fi/product/97701?article=97701-B
sopivan rento jakuksi:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu